چهارشنبه 18 مهر 1403

141 کیلو و 700 گرم تریاک در زنجان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
141 کیلو و 700 گرم تریاک در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 141 کیلو و 700 گرم ماده مخدر از نوع تریاک در حین انتقال با یک دستگاه تریلر از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با اقدام اطلاعاتی، از جابجایی مواد مخدر توسط یکی از عناصر اصلی سوداگران مرگ از استان‌های جنوبی به غرب کشور مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه این کار با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل صورت گرفت، اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان به مسیرهای ارتباطی این استان اعزام و طی پایش خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سنگین تریلر در مسیر زنجان - قزوین را مورد شناسایی قرار داده و آن را متوقف کردند.

سردار جهانبخش افزود: این تریلر که حامل بار کود شیمیایی بود پس از هماهنگی با مقامات قضایی زنجان به مقر انتظامی منتقل و در بازرسی از آن 25 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 141 کیلو و 700 گرم به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر شد، اظهار داشت: نامبرده پس از تشکیل و تکمیل پروند به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

*س_برچسب‌ها_س*