دوشنبه 9 مهر 1403

1500 بسته حمایتی بین خانواده‌های ورزشکاران آسیب دیده از کرونا توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

شهرری ایرنا رییس فدراسیون تکواندو گفت: یکهزار و 500 بسته حمایتی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ویژه خانواده‌های ورزشکار آسیب دیده از کرونا طی 2 ماه توسط فدراسیون تکواندو در کشور توزیع شد.

محمد پولادگر روز یکشنبه در مراسم یادبود شهید شاخص ورزش کشور "وحید زمانی نیا" که در باشگاه مقدم شهرری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تکواندو پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه با راه اندازی پویش"دست های خدایی" و با استفاده از هیات های استانی و شهرستان خود خانواده های ورزشکاران آسیب دیده از کرونا را شناسایی کردند و بسته های حمایتی را نیز در میان این افراد توزیع نمودند.

وی عنوان کرد: امروز هم فدراسیون تکواندو با کمک سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه سیدالشهدا (ع) 250 بسته معیشتی به ارزش هر 6 میلیارد ریال را در قالب پویش"دست های خدایی" در میان افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می کند.

پولادگر با بیان اینکه فدراسیون تکواندو در جهت حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا جام"مهربانی" را با شرکت 800 تکواندو کار کشور برگزار کرده است، افزود: این مسابقات به صورت غیرحضوری و با ارسال فیلم ورزشکاران انجام شده است و تمام عواید آن نیز در جهت حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صرف شده است.

رییس فدراسیون تکواندو کشور در ادامه با اشاره به اینکه شهید مدافع حرم "وحید زمانی نیا" یکی از ورزشکاران با اخلاق این رشته بود، گفت: جوانان بایستی شهید زمانی نیا و سایر شهدا را الگو و اسوه زندگی خود قرار دهند و راه آنها را ادامه دهند تا دچار گمراهی نشوند.

پولادگر خاطر نشان کرد: برگزاری یادوارده و بزرگداشت برای شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم کمترین کاری است که سازمان، نهادها و افراد حقیقی و حقوقی می توانند برای این مردان بزرگ تاریخ انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته های معیشتی توسط فدراسیون تکواندو در میان افراد نیازمند به نیت و به نام شهید "وحید زمانی نیا" صورت گرفته است، افزود: فدراسیون تکواندو در نظر دارد عواید حاصله از این اقدام خداپسندانه را با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و سازمان بسیج ورزشکاران با نام شهید تکواندوکار "وحید زمانی نیا" شهید شاخص سال 1399 ورزش کشور در میان خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از ویروس کرونا و کم برخوردار توزیع نماید. مراسم همت جوانانه دست های خدایی روز دوشنبه 19 خردادماه با حضور محمدرضا پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار داوود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران و سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در سالن ورزشی "شهید مقدم" شهرری برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س*