شنبه 29 اردیبهشت 1403

2 هزارو 900 نفر از کارگران واحدهای تولیدی زنجان به کرونا مبتلا شده‌اند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 هزارو 900 نفر از کارگران واحدهای تولیدی زنجان به کرونا مبتلا شده‌اند

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 2 هزار و 900 نفر از کارگران واحدهای تولیدی در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون از این تعداد افراد مبتلا شده، مورد فوتی در اثر بیماری کووید -19 در بین کارگران استان نداشتیم.

وی اظهار داشت: کارگران واحدهای تولیدی در شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه با واحدهای تولیدی که در آنها دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود به شدت برخورد می شود، گفت: تمام کارگران در واحدهای تولیدی موظف به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای تامین ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران با شرکت های تولیدی فعال در این حوزه صورت گرفته است.

یوسفی تاکید کرد: برای تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی با شرکت هایی از جمله تعاونی داروسازان هماهنگی های لازم انجام شده است. وی ادامه داد: تولید اقلام بهداشتی در واحدهای تولیدی استان زنجان روند روبه رشد دارد و با توجه به وضعیت موجود ماسک، در حال حاضر در استان مشکل کمبود ماسک نداریم. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از 900 هسته همیار سلامت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان برای مقابله با گسترش شیوع کرونا تشکیل شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*