یک‌شنبه 22 مهر 1403

2 هزار بسته معیشتی بین مددجویان ملایر توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 هزار بسته معیشتی بین مددجویان ملایر توزیع شد

همدان - ایرنا - 2 هزار بسته معیشتی در راستای اجرای رزمایش بخشش ایرانیان و سومین مرحله کمک مومنانه، بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر روز جمعه در حاشیه این رزمایش گفت: سه هزار و 500 بسته معیشتی برای خانواده‌های زیر پوشش این نهاد تهیه شده که در این مرحله 2 هزار بسته معیشتی دریافت کردند.

تیمور کرمی‌مقدم ارزش هر بسته غذایی را بین 250 تا 300 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نیز 23 هزار پرس غذای گرم به ارزش 230 میلیون تومان بین خانواده‌های زیرپوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا، روزانه یک هزار و 500 عدد ماسک توسط مراکز نیکوکاری این نهاد تولید و به صورت رایگان در اختیار خانواده‌های نیازمند، کادر درمان، بیماران نیازمند و سالمندان قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر بیان کرد: در طول ماه رمضان 650 حامی برای ایتام جذب شد که این همدلی بین مردم، خیران و نیکوکاران در این شهرستان مطلوب است.

کرمی‌مقدم گفت: علاوه بر حمایت از خانواده‌های زیرپوشش آسیب‌دیده از کرونا، 190 میلیون تومان نیز به افرادی که زیرپوشش کمیته امداد نیستند و از ویروس کرونا آسیب دیدند، کمک شد.

وی یادآور شد: یک هزار و 500 خانواده آسیب‌دیده از کرونا نیز شناسایی شده و طی روزهای آینده مبالغی به آنها کمک می شود.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد بیان کرد: در صدد هستیم افرادی که از کرونا آسیب دیده‌اند را شناسایی و به صورت موقت زیرپوشش قرار دهیم تا زمانی‌که دوباره به کار برگردند.

طی سه مرحله کمک مومنانه در ملایر و همزمان با ماه مبارک رمضان، 13 هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه ناحیه ملایر و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تهیه و توزیع شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*