چهارشنبه 18 مهر 1403

200 کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
200 کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران در سه عملیات جداگانه 200 کیلوگرم موادمخدر که شامل 155 کیلوگرم حشیش و بقیه تریاک است از همین تعداد خودرو عبوری در جاده‌های استان کشف کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد، افزود: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرقی کشور و از مسیر یزد به تهران و شمال ایران داشتند که شناسایی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی یزد 15 اردیبهشت‌ماه جاری از کشف محموله 88 کیلوگرمی ماده مخدر شیشه مایع از یک دستگاه اتوبوس عبوری در جاده‌های استان خبر داد.

ماموران انتظامی در یزد از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود 11 تن انواع انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در استان یزد کشف کردند و حدود 2 تن موادمخدر هم از سوی دیگر نهادها کشف شد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

*س_برچسب‌ها_س*