یک‌شنبه 15 مهر 1403

28 هزار زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
28 هزار زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 28 هزار نفر در سطح این استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 18 هزار نفر واجد شرایط هستند.

مسعود بیات منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد 6 هزارو 500 نفر از وجدان شرایط دریافت مسکن مهر تاکنون تأیید نهایی شده و نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون پنج هزارو 300 نفر وجه تعیین شده برای پرداخت در مرحله اول این طرح را واریز کرده اند. بیات منش خاطرنشان کرد: برای ثبت نام کنندگان در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن نیز پیامک مبنی بر تکمیل پرونده و مدارک ارسال می‌شود. وی یادآوری کرد: روزانه پرونده 150 تا 200 نفر از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان تکمیل می شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم برنامه ریزی شده است که در استان زنجان نیز بر اساس سهمیه تعیین شده بیش از 10 هزار واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان مسکن عرضه خواهد شد. بیات منش اظهارداشت: مهمترین برنامه وزارت راه و شهرسازی رفع دغدغه زمین برای مردم و تولیدکنندگان و از طرفی تولید مسکن برای افراد متاهل مستاجر است.

وی افزود: واحدهای مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در مناطق مختلف استان زنجان در دست اجرا است و این واحدها هنوز به مرحله افتتاح نرسیده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*