دوشنبه 16 مهر 1403

29طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در خدابنده به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
29طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در خدابنده به بهره برداری می‌رسد

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: همزمان با هفته دولت امسال، 29طرح عمرانی با اعتبار 75 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ایوب بیگدلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین عملیات اجرایی سه طرح دیگر نیز با اعتبار پنج میلیارد تومان طی هفته دولت در خدابنده آغاز می‌شود.

وی بهره برداری از جاده کمربندی شهر قیدار را از طرح های آماده افتتاح برشمرد و اظهار داشت: احداث کمربندی شهر قیدار بخشی از پروژه بزرگ 2 بانده کردن راه ارتباطی سلطانیه - خدابنده - کبودر آهنگ است و بهره برداری از این طرح، بخش قابل توجهی از مسائل ترافیکی داخل شهر قیدار را حل می‌کند.

بیگدلی ادامه داد: گاز رسانی به چهار روستا، استخر سرپوشیده دهستان محمود آباد و چند طرح کشاورزی، عمران شهری و روستایی از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در خدابنده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه 70 درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند، گفت: در دولت تدبیر و امید، اعتبارات پرداخت شده به دهیاری ها جهت عمران و آبادانی روستاها در این شهرستان، تا هشت برابر افزایش یافته است.

شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد. این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.

*س_برچسب‌ها_س*