یک‌شنبه 8 مهر 1403

312 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به طرح های ورزشی کرمانشاه اختصاص یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
312 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به طرح های ورزشی کرمانشاه اختصاص یافت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه دولت پروژه‌های کلان ورزشی استان را در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهور ساماندهی می‌کند، گفت: براساس مصوبات این سفر، 312 میلیارد تومان برای تکمیل چهار طرح کلان ورزشی استان اختصاص یافت.

«صابر رحیمی» روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در سفر 23 تیرماه خود به استان کرمانشاه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های کلان ورزشی استان را پیش بینی کرد که در صورت تخصیص منجر به تکمیل آن ها خواهد شد.

وی تکمیل استخر قهرمانی، تکمیل سالن 6 هزار نفری، تکمیل پیست اتومبیلرانی و احداث 20 زمین چمن در مناطق محروم استان را از دستاوردهای مهم این سفر در حوزه ورزش عنوان کرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سفر رییس جمهوری به استان 220 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ولایت و استخر قهرمانی و همچنین 92 میلیارد تومان نیز برای تکمیل سالن های ورزشی و 20 زمین روباز روستایی اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، 23 تیر ماه امسال در سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به کرمانشاه 200 پروژه با اعتبار 33 هزار 742 میلیارد تومان به تصویب رسید.

بر اساس اعلام استانداری کرمانشاه از مبلغ مصوب شده 17 هزار و 500 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و بالغ بر 15 هزار و 700 میلیارد تومان هم برای تکمیل، توسعه و احداث بنگاه های اقتصادی، واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تسهیلات بانکی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پیش از این سفر اعلام کرده بود که رییس جمهوری در سفر خود به کرمانشاه قرار است بین 200 تا 250 میلیارد تومان به ورزش استان اختصاص دهد که این رقم به بیش از میزان در نظر گرفته شده رسید.

درخواست پروژه هایی همچون پیست سوارکاری، دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزاِدی، پیست دوچرخه سواری، پیست کانوپولو و آکادمی گلف نیز در این سفر به هیات دولت ارائه شده بود اما آن طور که معلوم است این پروژه ها مصوبات لازم را اخذ نکردند.

کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، بالغ بر 100 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب 48 هیات ورزشی در رده های سنی مختلف فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

پرونده خبری