چهارشنبه 18 مهر 1403

435 کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
435 کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: شبانه روز گذشته 435 کیلوگرم مواد مخدر شامل 244 کیلوگرم حشیش و بقیه تریاک است از جاسازی 2 دستگاه خودروی عبوری در جاده‌های استان کشف شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد، افزود: ماموران پلیس با همکاری مردم و اقدام اطلاعاتی از انتقال یک محموله افیونی از شرق کشور از مسیر یزد به دیگر استان‌ها مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی خودروهای سواری مربوط به قاچاقچیان را شناسایی و آنها را در مرکز استان متوقف و این میزان مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این خصوص سه نفر از سوداگران مرگ که قصد انتقال این محموله را به شهرهای غربی کشور داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

بهدانی فرد نهم اردیبهشت‌ماه جاری گفته بود: با تلاش ماموران و همکاری مردم در شبانه روز گذشته 255 کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در مرکز این استان کشف شد.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود 10 تن انواع انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در استان یزد به دست آمده است.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

*س_برچسب‌ها_س*