جمعه 13 مهر 1403

50 سری جهیزیه در بین زوج‌های زنجانی توزیع می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
50 سری جهیزیه در بین زوج‌های زنجانی توزیع می‌شود

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده این قرارگاه گفت: 50 سری جهیزیه در بین زوج‌های زنجانی توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات اخیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در زنجان اظهار داشت: در عید سعید غدیرخم، پخت و توزیع 50 هزار پرس غذای گرم در دستور کار قرار داشت که مرغ و برنج در بین هیئاتی که امکان پخت غذا داشتند، توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 400 بسته غذایی 72 ساعت و بیشتر شامل برنج و کنسرو نیز در مناطق شناسایی‌شده شهرستان‌های استان توزیع شد.

هادی‌نژاد با اشاره به سفر اخیر مدیرعامل بنیاد احسان کشور به زنجان افزود: در این سفر نیز طی بازدید ایشان از منایق مختلف استان، قول تامین لوازم خانگی مورد نیاز برای خانواده‌هایی که شناسایی شده و نیازمند ان هستند، گرفته شد تا تامین شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان گفت: 200 هزار بطری آب‌معدنی نیم لیتری به همراه ماسک همزمان با آغاز ماه محرم در بین اکثر هیئات مذهبی زنجان توزیع شده و این کار ادامه خواهد داشت تا آب‌معدنی و ماسک در ایام عزاداری در اختیار هیات‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بنیاد احسان کشور، تامین 50 دست جهیزیه را داده است، اظهار کرد: تعدادی از این جهیزیه‌ها بدون هزینه برای زوج‌هایی که بیش از 4 سال بدون جهیزیه مانده‌اند و تعدادی نیز با هزینه‌های کمتر به زودی تامین می‌شود تا این زوج‌ها بعد از پایان ماه صفر به خانه بخت بروند.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این راستا 50 دست جهیزیه نیز به صورت مشارکتی با موسسه معبر آسمانی طی روزهای آینده تامین و در اختیار زوج‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از خرداد 1399 تاکنون 360 دست جهیزیه در موسسه معبر آسمانی با کمک خیرین و مشارکت بعضی از گروه‌ها تهیه و در سطح استان زنجان توزیع شده است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه قرارگاه جهادی، دخالتی در توزیع واکسن ندارد، تصریح کرد: واکسن ایرانی کوو برکت بعد از تولید در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می‌گیرد و توزیع و تزریق واکسن از طریق آن‌ها صورت می‌پذیرد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با اشاره به انتقال محمد مخبر به قوه مجریه گفت: ایشان در دوران سخت انقلاب وارد ستاد اجرایی شدند و برکات و خیرات حضور ایشان در ستاد، امروز به چشم می‌آید.

وی با اشاره به حرکت‌های بزرگ و قدم‌های مثبت در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: راه‌اندازی موسسات دانش‌بنیان که یک نمونه آن تولید واکسن ایرانی توسط یکی از این شرکت‌ها است و همچنین حضور تمام‌قد در میدان در وضعیت‌های بحرانی از جمله سیل و زلزله و اشتغالزایی توسط بنیاد برکت نیز بخش دیگری از اقدامات ستاد در زمان ریاست آقای مخبر بود.

انتهای پیام /