یک‌شنبه 15 مهر 1403

52 نفر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در شازند دستگیر شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
52 نفر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در شازند دستگیر شدند

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: 52 نفر به جرم سرقت و خرده فروشی مواد مخدر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این افراد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی بیان کرد: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده نقش موثری در افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

کشف 138 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و هرمزگان  فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 138 کیلو و 400 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و هرمزگان کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی از توزیع‌کنندگان که قصد داشتند محموله را با 2 دستگاه خودروی سواری به استان‌های مرکزی منتقل کنند، به دست آمد.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس استان هرمزگان، چند تیم عملیاتی پلیس به محل عبور محموله مواد مخدر در استان اعزام و خودروهای قاچاقچیان در یکی از میدان‌های شهرستان "بندرعباس" شناسایی و متوقف شد. فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

باند سارقان احشام اراک متلاشی شد رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: باند سارقان احشام اراک متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ «کامیار چهری» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای واقع در اطراف کمربندی شهرستان اراک، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی بیان کرد: در روند تحقیقات، سرنخ‌هایی از دست داشتن اعضای سابقه دار یک باند سرقت احشام که در یکی از استان‌های همجوار سکونت داشتند به دست آمد و محل سکونت سرکرده اصلی این باند نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده، چهار عضو دیگر این باند شناسایی و هر یک در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

40 کیلوگرم تریاک در اراک کشف شد فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: 40 کیلوگرم تریاک در این شهرستان از یک توزیع کننده عمده مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با موادمخدر، ماموران کلانتری 11 شهرستان اراک در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری موادمخدر از سوی یک توزیع کننده مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان اراک است که در عملیاتی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

*س_برچسب‌ها_س*