شنبه 21 مهر 1403

540 حلقه لاستیک قاچاق در مشگین‌شهر کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
540 حلقه لاستیک قاچاق در مشگین‌شهر کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل 540 حلقه لاستیک قاچاق در عملیات پلیس مشگین‌شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی روز شنبه اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی مشگین‌شهر در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیونت حامل لاستیک قاچاق در جاده مشگین‌شهر - اردبیل کمربندی مغان"پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضایی جهت توقیف این خودرو افزود: در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی و در حضور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و کارشناس تعزیرات حکومتی مشگین‌شهر کامیونت توقیف و در بازرسی از آن 540 حلقه لاستیک که به صورت قاچاق و بدون مجوز و مدارک قانونی حمل می‌شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، ارزش ریالی لاستیک‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان را 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف اجتماعی خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره 110 اعلام کنند.

*س_برچسب‌ها_س*