جمعه 28 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

شیرینی دانمارکی یک شیرینی خوشمزه و محبوب است که معمولاً با لایه‌های لایه‌لایه از خمیر و کره پخته می‌شود و سپس با قند پودری پوشیده می‌شود.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران و تردد در داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام شد.

نون خامه ای یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین شیرینی هاست که می توانید به راحتی در خانه آن را تهیه کنید.

رمانتیسم عماد و طوبا، فیلمی به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، داستانی عاشقانه و در عین حال واقع‌گرایانه از زندگی مشترک زوجی به نام عماد و طوبا را روایت می‌کند.

فیلمی از عادل فردوسی‌پور در فضای مجازی بازنشر شده است که او با اشاره به انتقادات تند خود از امیر قلعه‌نوعی در سال 2007 می‌گوید: «اگر به آن سال برگردم، قطعا به این تندی انتقاد نمی‌کردم.»

کباب تابه ای مرغ یک غذای خوشمزه و ساده‌ای است که می‌توانید در خانه تهیه کنید

تشویق‌های مردم در انتهای فیلم در سالن‌های سینما، همخوانی ترانه علیرضا قربانی با شروع تیتراژ پایان فیلم در سالن‌ها، تقاضای بلیت برای نشستن بر روی زمین در حالی که ظرفیت سالن‌ها تکمیل شده است، از اتفاقاتی هستند که تنها و تنها در ایام رونق و شکوه جشنواره فیلم فجر سال‌های دور شاهد بودیم.

2 روز پیش بود که در جریان حضور شهردار تهران در صحن شورای شهر، بگومگوهایی میان برخی اعضا و شهردار تهران ایجاد شد و منجر به ترک صحن شورا توسط اعضا شد.

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

تصاویری از ضرب‌المثل‌های ایرانی به روایت هوش مصنوعی را که یک کاربر خوش ذوق تولید کرده است، ببینید.

وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است، از جانب بنده نبوده و مورد تایید نیست ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان باید رای دیوان عدالت اداری را اجرا کند و هرفردی به میزانی که از خدمات دانشگاه بهره مند می‌شود از حقوق او کسر شود.

سینماهای سراسر کشور به مناسب فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، از عصر جمعه 14 اردیبهشت تا صبح یکشنبه 16 اردیبهشت تعطیل می‌شوند.

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان کانون تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع تظلمات و مبارزه بی‌امان با مظاهر گوناگون فساد است.