دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

باقالی پلو با مرغ مانند باقالی پلو با ماهیچه یکی از غذاهای مجلسی ایرانی است که بیشتر برای مجالس تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با وبسایت 55آنلاین همراه باشید.

11 ظهر 26 فروردین ماه 1403 اهالی یکی از خیابان‌های محله گاندی صدای مشاجره زن و مرد جوانی را می‌شنوند.

وزیر کار گفت: ما حداقل حقوق و دستمزد کارگران را 35 درصد افزایش دادیم. نمایندگان کارگران و کارفرمایان به اتفاق نظرشان این بود که آیتم‌های اصلی افزایش پیدا کند، شورای عالی کار هم پیشنهاد دیگری در این حوزه نداشتند.

تابه‌حال به این مسئله فکر کرده‌اید که در هنگام آتش‌سوزی چقدر زمان برای تخلیه افراد از ساختمان وجود دارد؟ مدت زمان سوخت مصالح یکی از مواردی است که در طراحی و ساخت سازه‌ها باید به آن توجه کرد. ساندویچ پانل کندسوز یکی از مصالح ساختمانی مهم در این زمینه است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جمله قدرت عایق کاری، مقاومت در برابر آتش و نیروهای خمشی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه‌ای...

مرگ دو مبتلای بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز بار دیگر زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.

انتشار GPT-4o یک نقطه عطف مهم در تاریخ هوش مصنوعی است. این فناوری انقلابی، پتانسیل تغییر بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را دارد و ما را به دنیای آینده‌ای نزدیک‌تر می‌کند که در آن انسان‌ها و ماشین‌ها به طور همزیستی و در تعاملی عمیق با یکدیگر زندگی می‌کنند.

سال 2024، شاهد خبرهای خوشی برای دانشگاه‌های برتر ایران بودیم. براساس نظام رتبه‌بندی QS، هفت دانشگاه از کشورمان در این رتبه‌بندی حضور داشتند و همگی موفق به ارتقای رتبه خود نسبت به سال گذشته شدند.

شجاع‌ترین زن جهان که به‌تنهایی از اقیانوس اطلس عبور کرد، به دلیل نبود سیستم‌های موقعیت‌یاب پیشرفته، ناپدید شد و جان خود را از دست داد.

این پرسش که «چگونه تاجران با موانع تجاری مبارزه می‌کنند؟» یکی از سوژه‌های این هفته فصل تحقیق است. طرفداران ممنوعیت تجارت از توجیهات مختلفی همچون حمایت داخلی، بهبود حساب‌های جاری، مقابله به مثل و مقابله با بحران استفاده می‌کنند.

در خبر زیر استوری تند و واکنش همایون شجریان به شایعات فضای مجازی را مشاهده خواهید کرد.

امروز در مناطق شمال غرب، شمال شرق، و استان‌های مرکز کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

فلز طلا یکی از بهترین و مقاوم‌ترین فلزات دنیا است که استفاده از آن دارای ارزش بالایی است. خوردگی طلا با بدلیجات شما می‌تواند نگرانی توجیه‌کننده‌ای باشد اما این فلز با قیمت بالا و بافت سازنده‌ای که دارد، اصلا باعث خوردگی با هیچ فلز دیگر نمی‌شود.

اگرچه راه‌کار ساده و مشخصی برای درمان سرماخوردگی وجود ندارد، اما مصرف برخی از داروهای بدون نسخه می‌توانند علائم سرماخوردگی را کاهش داده و تاثیر سرماخوردگی بر فعالیت‌های روزانه را کم کنند.

در فصل قدم رنجه کردن توت سفید اقدام به تهیه آن بکنید و با چند روش ساده در منزل به خشک کردن آن بپردازید. فقط این نکته را درنظر داشته باشید که توت خشک هم یک میوه است و ضمن تایید فواید آن، نباید در مصرف آن افراط کرد.

تفاوت بین از دست دادن خونسردی و حفظ احترام به واکنش‌های شما بستگی دارد. قاعده بازی را شما تعیین می‌کنید. شما هستید که بدون آنکه احترام و شهرت‌تان را خدشه دار کنید، زمین بازی را به نفع خودتان تغییر می‌دهید.

نخود هندی یک خوراک ساده و راحت است که طعم بسیار جذابی دارد. همانطور که خوراک لوبیا و عدسی را در برنامه غذایی خود قرار می‌دهید و فواید آنها را هم دیده‌اید بد نیست نسبت به نخود هم مهربانتر باشید!