پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

فال نخود، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین فال‌های ایرانی است. در این فال، با توجه به شکل نخودهای ریخته شده در کف دست، می‌توان آینده را پیش‌بینی کرد.

هواپیما یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای سفر کردن است. در سفر با هواپیما امکانات و خدمات خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌خصوص اگر به سراغ کلاس بیزینس و فِرست بروید. اما اگر بخواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، باید کلاس پروازی ارزان‌قیمت‌تری نظیر اکونومی را انتخاب کنید یا به سراغ بلیطهای چارتری ارزان‌قیمت بروید.

6 فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال 99 بوده است از ساخت پایتخت 7 حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

فال عطسه شنبه 8 اردیبهشت 1403 عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

امروز قراره با هم یه غذای سنتی و خوشمزه رو درست کنیم، طرز تهیه دمی گوجه و بادمجان. این غذا با ترکیب بادمجان و گوجه فرنگی، طعمی دلپذیر و خونگی پیدا می‌کنه که برای روزهایی که دلتون می‌خواد یه غذای خوش طعم و راحت داشته باشید، عالیه.

کباب لقمه ای یکی از انواع کباب های خوشمزه ایرانی است که مانند کباب تابه ای ساده نوعی کباب خانگی محسوب می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی ایرانی در ادامه با 55 آنلاین همراه باشید.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای 2 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود در حالی که امکان استفاده از کولر آبی و هزینه به مراتب کمتر برای تمام مشترکان در مناطق عادی وجود دارد.

از آنجایی که ایرانی‌ها به فرهنگ و جغرافیای ترکیه اشنایی دارند، علاقه زیادی به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ترکی دارند. تولیدات با کیفیت و بازیگران با استعداد در این فیلم‌ها، عواطف و احساسات مخاطبان را جلب کرده و مسائل اجتماعی و روانشناختی را به نحوی جذاب مطرح می‌کنند. این موارد باعث شده که مردم به طور گسترده‌تری به سریال‌های ترکی جذب شوند و آنها را به یک پدیده فرهنگی تبدیل کنند. از این...

نگاهی به سیر صعودی قیمت در بازار گوشت قرمز از اواخر بهار سال گذشته تا امروز، وضعیت صنعت دامپروری کشور را بیشتر توضیح می‌دهد.

نوآوری اهمیت بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت جوامع دارد. پیشرفت‌های علمی و فناوری در جوامع که می‌توانند به ایجاد راه‌حل‌های جدید، بهبود فنی محصولات و خدمات، و افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف منجر شوند، به شدت به نوآوری وابسته است.

فال شمع شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

علاوه بر کلسیم، ویتامین D نیز در تقویت استخوان‌ها و بهبود رشد قدی نقش دارد. ویتامین D به تراکم و استحکام استخوان‌ها کمک کرده و کمبود آن می‌تواند به ضعف عضلانی و اختلال در رشد قد منجر شود.

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1403 امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.

امکان تکمیل و بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان اولین مرحله آزمون آموزگاری از امروز فراهم و متقاضیان در مهلتی 4 روزه می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را جهت ارزیابی، بارگذاری کنند.

رسانه اصولگرای جوان نوشت: مسئله فقط تعطیلی یک روز نیست، مسئله تغییر نظم اجتماعی است. نظم اجتماعی باید بر اساس یک منطق روشن تنظیم شود. تعطیلی شنبه‌ها یعنی محوریت نظم اجتماعی بر اساس منطق اقتصادی، اما تعطیلی جنبه تنظیم نظم اجتماعی براساس منطق فرهنگی است.

دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش نیز می‌گوید: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزییات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.»