چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

فارس نوشت: ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید

طبق گزارش فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات فوتبال، انتقال مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران، به اینتر نهایی شد.

گواهینامه رانندگی: مدرکی قانونی برای رانندگی خودرو و سایر وسایل نقلیه است که پس از گذراندن دوره آموزشی و آزمون‌های تئوری و عملی رانندگی دریافت می‌شود.

نمایشگاه "در ستایش سعدی" به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی، در موزه خوشنویسی ایران برپا شد.

مه به دلیل عدم تحمل لاکتوز نمی توانند شیر بنوشند. جایگزین های شیر مانند شیر بادام، شیر سویا و غیره در دسترس هستند.

پژوهشی که توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی فسا و بهشتی انجام شده، نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D می‌تواند خطر ابتلا به کبد چرب را افزایش دهد.

کائنات، مجموعه‌ای از همه چیزهای موجود در جهان است. از ستارگان و کهکشان‌ها گرفته تا ذرات کوچکترین ماده، همه بخشی از کائنات هستند. کائنات یک سیستم پیچیده و هماهنگ است که قوانین و نظم خاصی دارد. برای اطلاع از فال کائنات امروز با ما در ادامه همراه باشید.

هواداران سریال پایتخت شاد باشید! بالاخره خبر خوش از ساخت فصل جدید این سریال محبوب منتشر شد.

فال عشق یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا آینده عشقی خود را پیش‌بینی کنیم. این فال بر اساس تفسیر اشکال و نشانه‌هایی که روی برگ‌های چای، ورق‌های بازی، یا کارت‌های تاروت ایجاد می‌شوند، پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده عشقی فرد ارائه می‌دهد.

ن ترفند ساده و سریع، جداسازی زرده و سفیده تخم مرغ در چشم به هم زدنی انجام می‌شود.

فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکل ها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند.

صبح امروز، جمعه هفتم اردیبهشت ماه 1403، بیش از 501 هزار داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، رقابت خود را در نوبت صبح کنکور سراسری آغاز کردند.

فال انبیا، فالی است که می‌تواند به ما امید و انگیزه دهد. این فال نشان می‌دهد که خداوند همیشه مراقب ماست و بهترین‌ها را برای ما می‌خواهد. فال انبیا، می‌تواند به ما کمک کند تا تصمیمات درستی در زندگی بگیریم.

یارانه میلیاردی برای نان معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس لایحه بودجه 1403 امسال در مجموع 161 هزار میلیارد تومان یارانه برای نان اختصاص می‌یابد.