شنبه 14 مهر 1403

77 حوزه برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان همدانی تعیین شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
77 حوزه برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان همدانی تعیین شد

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: 77 حوزه امتحانی در این استان برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموازن پایه دوازدهم تعیین شده است.

محمد پورداود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با توجه به تعطیلی موقت مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا، امتحانات دانش‌آموزان با تاخیر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از مجموع 77 حوزه، 28 حوزه به عنوان مجری آزمون‌ها هر 2 گروه، فعالیت 22 روزه و 39 حوزه نیز به عنوان مجری آزمون یک گروه، فعالیت 11 روزه دارند.

پورداود تاکید کرد: استفاده از اقلام بهداشتی و حفاظتی به ویژه ماسک و دستکش توسط عوامل اجرایی و دانش آموزان بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: اقدامات لازم برای ضد عفونی حوزه‌های امتحانی و تهیه اقلام بهداشتی صورت گرفته است و امتحانات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از عوامل اجرایی امتحانات نهایی، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در شرایط کرونایی استفاده کرده‌ایم تا دانش آموزان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با آسودگی خاطر در جلسه امتحان حاضر شوند.

در سال تحصیلی جاری نزدیک به 287 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه همدان تحصیل می کنند.

همه مدارس همدان، از تاریخ سوم اسفندماه 1398، همزمان با سراسر کشور، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت موقت تعطیل شد.

*س_برچسب‌ها_س*