شنبه 31 شهریور 1403

9 دی، جلوه ولایتمداری و بصیرت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
9 دی، جلوه ولایتمداری و بصیرت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پیامی نهم دیماه را یادآور فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) دانست. متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح زیر است: «فَاصبِر اِنَ وَعدَ اللَهِ حَق وَلا یَستَخِفَنَکَ الَذِینَ لا یُوقِنُونَ» پس...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پیامی نهم دیماه را یادآور فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) دانست.

متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح زیر است: «فَاصبِر اِنَ وَعدَ اللَهِ حَق وَلا یَستَخِفَنَکَ الَذِینَ لا یُوقِنُونَ» پس تو صبر پیشه کن، که وعده خدا حق است و مراقب باش که مردم بی علم و یقین و ایمان تو را به خفت و سبکی نکشانند. «سوره روم آیه 60» یوم الله 9 دی، یادآور فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه زیبایی از ولایتمداری و بصیرت است. این رویداد عظیم و فراموش‌ناشدنی درحالی شکل گرفت که فتنه‌گران قصد داشتند فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را به انقلاب ناامید و بدبین سازند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی (ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است؛ ظلم، ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان روح عاشورایی به خروش می‌آید و حماسه‌های عظیم خلق می‌کند. ولایتمدارانی که با احساس مسئولیت در قبال انقلاب اسلامی و اعتماد به نصرت خداوند قادر متعال، اجازه جولان به دشمنان ندادند و با عمل انقلابی خود حق و باطل را در هوای غبارآلود فتنه، تمیز دادند. اینجانب ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که با ایام شهادت سردار بصیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی تمام عیار ولایتمداری توأمان شده است از خداوند متعال می‌خواهم ما را بصیر، ولایتمدار و ادامه دهنده راه شهدا در ظل توجهات حضرت صاحب الامر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دهد.