یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

آب سنگین

آب سنگین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص بازدید روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای اظهارداشت: یک انرژی مضاعفی همه ما را گرفته که من به نمایندگی از هزاران متخصص و دانشمند در حوزه هسته‌ای این را عرض می‌کنم که بیانات مقام معظم رهبری یک انرژی مضاعفی به همه ما داد که ان شاء...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمالوندی بیان کرد: کشور‌های غربی زیاده خواهی دارند یعنی تعهدات فراتر از پادمان هم از ما می‌خواهند که با مقاومت ما قبول نکردیم.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: چشم‌انداز سازمان این است که بتواند تحقیقات را به مرحله صنعتی برساند و صنعت را به تجارت برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهروز کمالوندی در خصوص نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای و دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و متخصصان فناوری هسته‌ای توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز پس از بازدید یک و نیم ساعته از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در عرصه های کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت، محیط‌زیست، آب و ساخت نیروگاه؛ در جمع شماری از دانشمندان افتخارآفرین، کارشناسان و مسوولان صنعت هسته ای، این صنعت را کلید پیشرفت ایران در بخش های مختلف خواندند و با تاکید بر تلاش همه جانبه برای ملموس شدن تاثیر پیشرفت های هسته ای در زندگی مردم، گفتند: بومی...

وب‌گاه عصر ایران

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در دنیا در پی خرید آب‌سنگین ایران بوده و مشتریان آب‌سنگین ایران در صف انتظار هستند و در حقیقت می‌توان گفت ما از آب کره می‌گیریم و صحبت از لیتری بیش از 1000 دلار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه مردم باید دستاوردهای هسته‌ای را در زندگی خود احساس کنند، گفت: دنیا در پی خرید آب‌سنگین ایران بوده و مشتریان آن در صف انتظار هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: رهبری تأکید کردند باید به نیروی انسانی توجه شود و فکر می‌کنم این فرمایشات باید نصب العین مدیران سازمان قرار گیرد که موجب پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که دنیا در پی خرید آب‌سنگین ایران بوده و مشتریان آب‌سنگین ایران در صف انتظار هستند و در حقیقت می‌توان گفت ما از آب کره می‌گیریم و صحبت از لیتری بیش از 1000 دلار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که دستاورد‌های هسته‌ای باید به گوش مردم برسد و مردم باید این دستاورد‌ها را در زندگی خود احساس کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

در نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی مهمترین دستاوردهای متخصصان و محققان دانش هسته‌ای در بخش‌های مربوط به زندگی مردم به نمایش درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به مدت یک ساعت و نیم از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز