شنبه 22 اردیبهشت 1403

آب سنگین

آب سنگین

خبرگزاری تسنیم

محمدجواد لاریجانی می‌گوید رونمایی ظریف از توجیهش درباره ترکمانچای اتفاق مهمی بود و می‌توان گفت منطق توجیه برجام و ترکمانچای از دیدگاه آنان یک چیز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده هسته‌ای ایران یکی از چالش‌برانگیزترین و پرفرازونشیب‌ترین و پیچیده‌ترین مذاکرات دیپلماتیک تاریخ بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قنادی با اشاره به جایگاه بی‌نظیر ایران در منطقه در تولید رادیودارو‌های تشخیصی و درمانی گفت: موفق به تولید رادیوداروی درمانی ید 131 برای درمان بیماری سرطان تیروئید شده‌ایم.

خبرگزاری مهر

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی گفت: در زمینه تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی توانسته‌ایم به جایگاه بی‌نظیری در سطح منطقه دست یابیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست دبیران کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور با حضور محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، جمعی از مدیران این سازمان، منصوره کرمی همسر دانشمند هسته‌ای شهید علی محمدی، پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی ایثارگران بنیاد شهید انقلاب اسلامی در این سازمان برگزار شد. اسلامی در این نشست که با هدف تبیین و معرفی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای به دبیران...

خبرگزاری مهر

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه تولید رادیو دارو، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست دبیران کل تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمال کاویانی؛ تاریخ 21 ساله دیپلماسی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران حکایت از فراز و نشیب‌های متنوعی دارد. اگر واکنش ایران در این مدت همسو و متناسب با تبلیغات و اهداف دشمن می‌بود، عملاً همان هدفی را دنبال می‌کرد که آمریکا از طریق دیپلماسی فشار به آن می‌رسید؛ لذا مقام معظم رهبری مدظله العالی تاکتیک «نرمش قهرمانانه» را برای مقابله با سیاست نوین آمریکا و امنیتی‌سازی...

خبرگزاری دانشجو

حسین آبنیکی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی در گفتگو با دانشجو با اشاره به قدرت گرفتن روزافزون ایران در موضوع فعالیت هسته‌ای و به خصوص در دولت سیزدهم گفت: اگر برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای داشتیم غرب نمی‌توانست کاری کند. وی افزود: براساس مبانی دینی، هیچ فعالیت غیر صلح آمیزی انجام نمی‌دهیم. مسئولین غربی می‌دانند فناوری هسته‌ای ما بومی است...

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده 20 ساله ایران در موضوع هسته‌ای، هم درس آموز و هم عبرت‌انگیز است و زمان زیادی نخواهد گذشت که آیندگان، نسل مقاوم در برابر زیاده‌خواهی های غرب مستکبر و راه‌بر و ره‌بر این مقاومت را تحسین خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفتگو با دانشجو با تاکید بر اینکه ایران به دلایل شرعی و انسانی بدنبال سلاح هسته‌ای نیست، گفت: هیچ بازرسی آنلاین در تاسیسات هسته‌ای ایران وجود ندارد. اهم سخنان وی به شرح زیر است: * نیروی انسانی مهم‌ترین نقطه قوت صنعت هسته‌ای ایران است * زیرساخت‌های هسته‌ای ایران مانند حوزه‌های غنی سازی، آب سنگین و... بسیار پیشرفت کرده است * غرب بدنبال جمع...

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که 29 دوربین و دستگاه آژانس جمع آوری شده بود که با توافق انجام شده حدود 10 دوربین شد، گفت: اطلاعات ذخیره شده در دوربین‌ها نزد ایران خواهد ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: 29 دوربین و دستگاه آژانس جمع آوری شده بود که با توافق انجام شده حدود 10 دوربین در نطنز فعال شد. اطلاعات ذخیره شده در دوربین‌ها نزد ایران خواهد ماند تا رسیدن به توافق.