یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

آب سنگین

آب سنگین

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ضمن تشریح دستاوردهای هستهای ایران در زمینههای مختلف از جمله در حوزه برق، کشاورزی و رادیودارو، به توضیحاتی درباره وضعیت رابطه ایران و آژانس بینالمللی انرژی اتمی، مکانهای ادعایی در گزارش آژانس و کشورهای غربی، پروتکلهای ورود بازرسان آژانس به ایران و همچنین موضوع سفر احتمالی رافائل گروسی به ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمالوندی گفت: به مسئولان آژانس بینالمللی انرژی اتمی می‌گوییم شما را به کشور‌های دارای سلاح هسته‌ای راه نمی‌دهند که شما بتوانید اورانیوم 80 درصد را ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ضمن تشریح دستاوردهای هسته ای ایران در زمینه های مختلف، به توضیحاتی درباره وضعیت رابطه ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و موضوع سفر احتمالی رافائل گروسی به ایران پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به تداوم همکاری این سازمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت که با اقدام نظامی و یا تحریم نمی‌توان برنامه هسته‌ای ایران را حذف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه رسانه‌ها، صنعت هسته‌ای و تلاش‌های دانشمندان و زحمات صنعت گران را به جامعه نشان دادند به نحوی که امروز مردم ایران پذیرفتند که این صنعت باید حفظ شود گفت: هجمه رقیب و دشمن در این زمینه سنگین بود و رسانه‌ها در مقابل لشکر رسانه‌ای دشمن با امکانات بسیار ایستادند. معتقدم امروز یکی از مهم‌ترین علوم اقتدارآفرین، رسانه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور گفت: این سازمان بنا دارد پنج پیشرفت کشورمان را در بخش هسته‌ای در نمایشگاهی که از ابتدای مهرماه در شهر وین برگزار می‌شود، به نمایش بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رادیو نوکلئید سزیم 137، با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در محل نمایشگاه روایت خدمت، رونمایی شد؛ از این محصول در بحث صنعت در سنجشگرهای صنعتی استفاده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان انرژی اتمی درباره توسعه نیروگاه‌های هسته‌ای در کشور گفت: ابتدا 15 درصد سهم از سبد انرژی کشور را برای تامین از طریق انرژی هسته‌ای لحاظ کرده بودیم که با اظهارات مقام معظم رهبری آن را به 20 هزار مگاوات برگرداندیم. مکان یابی‌ها انجام و رو به نهایی شدن است؛ ساختار‌ها نیز شکل گرفته و قرارداد ساخت تجهیزات شروع شده است.

خبرگزاری مهر

مهم‌ترین سؤالی که همواره با شنیدن راکتور اراک به ذهن متبادر می‌شود، فرجام قلب سیمانی بازمانده از برجام است. اینکه قلب سیمانی راکتور (کالندریا) کجاست و در چه شرایطی نگهداری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی از بزرگراه اراک به خرم آباد، وارد یک جاده فرعی می شوی که شما را به شهرستان خنداب در 80کیلومتری شمال غرب اراک می رساند فضایی سرسبز با باغ هایی مملو از درختان میوه خودنمایی می کند. کارخانه آب سنگین اراک که به دلیل مجاورتش با شهر خنداب " مجتمع آب سنگین شهدای خنداب " نامیده می شود

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز، نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز و نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.

خبرگزاری دانشجو

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، در جریان بازدید خبرنگاران از مرکز هسته‌ای شهدای خنداب ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و عرض تبریک به همه فعالان عرصه رسانه اظهار کرد: شما فعالان رسانه در خط مقدم مقابله با روایتگری‌های ظالمانه علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان قرار دارید. وی افزود: شما به عنوان بخشی از ملت ایران، همیشه توانسته‌اید افکار عمومی را به درستی...