یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

آب سنگین

آب سنگین

وب‌گاه مشرق نیوز

فعال اصلاح‌طلب: مردمی که برای حضور در انتخابات لحظه شماری می‌کردند اکنون اقبالی به اصلاح‌طلبان ندارند، همانطور که در انتخابات 1400 و 98 مشاهده کردیم!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز پنجشنبه بود که برخی رسانه‌های آمریکایی اخباری از توافق میان آمریکا و ایران برای آزاد‌سازی تعدادی از زندانیان دو طرف و نیز آزاد‌سازی 6 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران منتشر کردند. روزنامه نیویورک تایمز نخستین رسانه‌ای بود که چنین خبری منتشر کرد و نوشت: پنج زندانی آمریکایی در ازای آزادی ایرانی‌هایی که به دلیل نقض تحریم‌ها مجرم شناخته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیزاده از ابطال مصوبه تعیین نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی‌ها در هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مشتقات آب سنگین از به‌روزترین دستاوردهایی است که کشورهای پیشرفته در آن وارد شدند و دو سه کشور هم بیشتر در این رابطه فعال نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی از دستیابی ایران به مشتقات آب سنگین خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان انرژی اتمی از آمادگی و توان ایران برای صادرات مشتقات آب سنگین ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی از آمادگی و توان ایران برای صادرات مشتقات آب سنگین ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مشتقات آب سنگین امروز به روزترین دستاوردی است که کشورهای پیشرفته که تعداد آنها بیشتر سه کشور نیست آن را در اختیار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که ایران برای صادرات مشتقات آب سنگین به توانایی رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد مشتقات آب سنگین، از به روزترین دستاوردهایی است که ایران به تازگی به آن دست یافته است و قابلیت صادرات دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد مشتقات آب سنگین، از به روزترین دستاوردهایی است که ایران به تازگی به آن دست یافته است و قابلیت صادرات دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی‌الله بیاتی در تشریح بازدید امروز (دوشنبه 16 مرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس از دستاورد‌های سازمان انرژی اتمی، گفت: در این بازدید در خصوص تولیدات این سازمان و فرآیند استخراج اورانیوم تا غنی‌سازی توضیحات لازم توسط مسئولان این سازمان ارائه شده و در نهایت جلسه جمع‌بندی با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد. وی ادامه داد: در نتیجه...

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی بازدید کردیم و مشخص شد سازمان توانسته با قانون اقدام راهبردی در مقابل زیاده‌خواهی غرب بایستد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اهمیت نقش منابع آب زیرزمینی در بخش های مختلف زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی موجود در سطح یک دشت، حفظ و حراست از این منابع و جلوگیری از برهم خوردن تعادل آن به عنوان یک وظیفه همگانی برای همه افراد واجب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی آنلاین نوشت: آخر هفته گذشته وزرای خارجه پیشین ایران مهمان حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه ابراهیم رئیسی بودند. همه به این نشست آمده بودند. منوچهر متکی و علی‌اکبر صالحی وزیر خارجه احمدی‌نژاد، محمدجواد ظریف دیپلمات نام آشنا و وزیر امورخارجه حسن روحانی و تنی چند از دیپلمات‌های ارشد ایران همچون محمد صدر معاون کمال خرازی در وزرات‌خارجه در دولت محمد خاتمی.