شنبه 22 اردیبهشت 1403

آب سنگین

آب سنگین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه حیاط دولت گفت: سند راهبردی 20 ساله در سازمان انرژی اتمی برنامه ریزی شده است سلامت مردم و امنیت غذایی برای ما مهم است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی از خرید آب سنگین ایران توسط آمریکا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری جنجالی تلویزیون در آنتن زنده صداوسیما سوال عجیبی از محمد اسلامی پرسید. مجری جنجالی تلویزیون در آنتن زنده صداوسیما از رئیس سازمان انرژی اتمی پرسید که آیا وقت آن نرسیده است که ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تماس تلفنی دیوید کامرون وزیر امور خارجه جدید انگلیس با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روز یکشنبه، 10 دی 1402، آخرین تحولات منطقه و مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در تماس تلفنی دیوید کامرون وزیر امور خارجه جدید انگلیس با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روز یکشنبه، 10 دی 1402، آخرین تحولات منطقه و مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نه اسرائیل، نه ایالات متحده و نه ایران واقعاً نمی‌خواهند درگیری های اخیر را به یک جنگ بزرگ تبدیل کنند. تاکنون حملات و پاسخ ها نسبتاً محدود بوده اما این وضعیت بسیار ناپایدار است و به راحتی می تواند از کنترل خارج شود. نه اسرائیل، نه ایالات متحده و نه ایران واقعاً نمی‌خواهند درگیری های اخیر را به یک جنگ بزرگ تبدیل کنند. تاکنون حملات و پاسخ ها نسبتاً محدود بوده اما این وضعیت بسیار ناپایدار...

وب‌گاه خبر آنلاین

در مناظره داغ بین حسن نوروزی و غلامرضا نوری قزلجه در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین هم لایحه عفاف و حجاب و دستکاری در آن به بحث گذاشته شد هم طرح صیانت و دلیل مسکوت ماندن بررسی آن در کمیسیون مشترک. انتخابات و ردصلاحیت ها نیز یک محور دیگر این مناظره بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست دوره ای و شش ماهه شورای امنیت سازمان ملل درباره شانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در خصوص قطعنامه 2231 در مورد ایران و برجام برگزار شدو آمریکا و اعضای اروپایی و غربی شورای امنیت همچنان که سفیر ایران در سازمان ملل گفت: تلاش کردند، روایت و جای قربانی و مقصر را تغییر دهند در حالیکه این آمریکا بود که از برجام خارج شد نه ایران. نشست دوره ای و شش ماهه شورای امنیت سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست دوره ای و شش ماهه شورای امنیت سازمان ملل درباره شانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در خصوص قطعنامه 2231 در مورد ایران و برجام عصر دوشنبه به وقت محلی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کلی، دیپلمات آمریکایی در نشست شورای امنیت درباره برجام بدون اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا و خروج از این توافق بین المللی مدعی شد: آمریکا متعهد به رفع نگرانی بین المللی در مورد برنامه هسته ای ایران از طریق دیپلماسی است اما متاسفانه این هدف ایران نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه 2231 در مورد ایران و برجام عصر دوشنبه به وقت محلی برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز بیش از یک سوم ارتش اسرائیل با حزب الله درگیر است و حزب الله اقداماتی را انجام داده است. آن چیزی که در صحنه می‌بینید چند چیز است؛ یکی از آن فریب در رسانه است.