جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شناسنامه ایمنی بیمارستان‌ها در خرداد 1403 کامل می‌شود چرا که گام اول شناسایی خطر است، به همین دلیل باید نوید داد که این شناسنامه برای 181 بیمارستان در سال آینده کامل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری روز پنجشنبه 23 فروردین و در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف اظهار داشت: عصر امروز در میدان بهمن، دشت آزادگان مقابل جایگاه پمپ بنزین سواری پژو از مسیر منحرف و با سطل زباله کنار خیابان و تابلو راهنمایی و رانندگی برخورد و موتورسیکلت برخورد کرده است. وی افزود: سپس این سواری پس از برخورد متوقف و البته خوشبختانه به جایگاه برخورد نکرد. وی بیان...

وب‌گاه عصر ایران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران: عصر امروز در میدان بهمن، دشت آزادگان مقابل جایگاه پمپ بنزین سواری پژو از مسیر منحرف و با سطل زباله کنار خیابان و تابلو راهنمایی و رانندگی برخورد و موتورسیکلت برخورد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتش سوزی یک دستگاه خودروی پیکان حامل سوخت قاچاق ظهر امروز (پنجشنبه)، در کرمان توسط آتش نشانان اطفا شد.

وب‌گاه فرارو

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به اینکه مهار آتش سوزی چندین ساعت ادامه داشت، علت حادثه پس از ارزیابی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار دالکی گفت: آتش گرفتن اتوبوس دردالکی دشتستان خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: انفجار در یک انبار دخانیات جان مأمور آتش‌نشان را گرفت. سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: انفجار در یک انبار دخانیات جان مأمور آتش‌نشان را گرفت. حمیدرضا ململی با اشاره به بروز حادثه در خیایان شهید انصاری اظهار کرد: بعد از امروز چهارشنبه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی قزوین و درخواست کمک آتش نشانی آبیک مبنی بر رخ دادن حریقی در خیابان شهید انصاری امدادگران...

وب‌گاه فرارو

انفجار و آتش سوزی در یک انبار مواد دخانیات عصر چهارشنبه در شهر قزوین منجر به فوت یک مامور آتش نشان و مصدومیت 9 شهروند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس آتش‌نشانی مهریز گفت: جسد یک جوان 24 ساله که از روز 13 نوروز امسال مفقود شده بود امروز در استخر کشاورزی در روستای طزنج در بخش مرکزی این شهرستان کشف شد. رییس آتش‌نشانی مهریز گفت: جسد یک جوان 24 ساله که از روز 13 نوروز امسال مفقود شده بود امروز در استخر کشاورزی در روستای طزنج در بخش مرکزی این شهرستان کشف شد. به گزارش عرشه آنلاین، " سید ابوالفضل حسینی منش " روز چهارشنب افزود: بعد از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار و آتش سوزی در یک انبار مواد دخانیات عصر چهارشنبه در شهر قزوین منجر به فوت یک مامور آتش نشان و مصدومیت 9 شهروند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انفجار و آتش سوزی در یک انبار مواد دخانیات عصر چهارشنبه در شهر قزوین منجر به فوت یک مامور آتش نشان و مصدومیت 9 شهروند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خدمات لوله بازکنی در تهران توسط برخی از متخصصین به عنوان شغل محسوب میشود. این خدمات به دلیل وجود مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان ها انجام میشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقوع 2 حادثه رانندگی در شهرستان سبزوار منجر به مرگ 2 نفر و آسیب دیدگی 10 نفر دیگر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌باش بیش از 400 آتش‌نشان برای تامین ایمنی مراسم نماز عید سعید فطر خبر داد.