جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: باتوجه به رهاسازی آب سدها و آب‌بندان‌ها، لازم است که ساکنان پایین دست از استقرار در مسیل‌ها خودداری کنند. همچنین از توجه به اخبار و شایعات پرهیز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: از 129 ساختمان ناایمنی که آخرین بار مطرح شد، با اقدامات انجام شده تعدادی از ساختمان‌ها دستورالعمل‌ها را اجرا کردند و مجددا مورد ارزیابی قرار گرفتند در حال حاضر تعداد این ساختمان‌ها به کمتر از 75 ساختمان رسیده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: تاکنون بازرسی از وضعیت ایمنی بیش از 53 هزار ساختمان در تهران انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

احمد احمدی صدر: طی اجرای این طرح سراسری که به مدت 15 روز در پایتخت به اجرا در می‌آید، نقاط گوناگون کلونی آسیب در نقاط مختلف شهر مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان، حریق انبار ضایعات در شهرک صنعتی محمودآباد اطفا شد و خسارت جانی در پی نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد مرد 42 ساله‌ای با تلاش آتش‌نشانان از عمق چاه 20 متری در اراک بیرون کشیده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: جسد مرد 42 ساله‌ای با تلاش آتش‌نشانان از عمق چاه 20 متری در اراک بیرون کشیده شد. سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: جسد مرد 42 ساله‌ای با تلاش آتش‌نشانان از عمق چاه 20 متری در اراک بیرون کشیده شد. به گزارش عرشه آنلاین، محسن فضلی اظهار کرد: بنا بر تماس مردمی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری مبنی بر کشف...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی کلونی آسیب که معتادان متجاهر در عمق 10 متری زمین ایجاد کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ساعت 3:30 بامداد امروز دوشنبه (1403/1/27) یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی‌خان به سامانه 125 اعلام شد که با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، چهار نفر محبوس در درون ساختمان نجات یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: 99 درصد خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم رایگان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قدرت اله محمدی در مراسم کلنگ زنی ایستگاه جدید آتش نشانی در محله نواب گفت: 25 سال است که دوستان ما در شهرداری قصد ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی جدید را داشتند که بالاخره امروز این امر محقق شد. وی با اشاره به اینکه نمی‌دانم از افتتاح ایستگاه جدید آتش نشانی خوشحال باشم یا نه، افزود: متاسفانه ما در بین 10 کلانشهر دنیا، بالاترین میزان ایستگاه‌ها را داریم...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: مجتمع تجاری تفریحی زیتون واقع در مرکز شهر و چهارراه پارامونت شیراز از حوالی ساعت 13 امروز یکشنبه 26 فروردین ماه 1403 دچار آتش سوزی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: برخورد خودرو پژو 405 با تابلو شهری در محور شیراز - فسا یک کشته و 2مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع انفجار در منزل مسکونی واقع در شهرک کوثر قزوین 5 مصدوم به جا گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بابایی در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب بودجه حوزه ایمنی شهر تهران اظهار داشت: کل بودجه مصوب حوزه ایمنی و مدیریت بحران برای سال 1403، مبلغ 6 هزار و 751 میلیارد تومان تصویب شده که نسبت به سال قبل 53/7 درصد افزایش دارد. وی افزود: کل بودجه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز 985 ملیارد تومان مصوب شده که نسبت به سال قبل 96/2 درصد افزایش داشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب در شهرک ولیعصر تهران جان خود را از دست داد.