جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان از جزئیات حادثه برخورد صاعقه با یک مرد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تخلفات ساکن و عدم آگاهی شهروندان از این نوع تخلف، گفت: توقف در فاصله 15 متری تقاطع‌ها، شیرهای آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک فعالیت و همگرایی جمعی و الگوی مدیریت مشارکت در بین رویدادهای کشور است که برای برگزاری آن قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مدیران سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، قائم مقام و سخنگو؛ سعید مجیدی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی و حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی، عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف در فاصله 15 متری تقاطع‌ها، شیر‌های آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزئیات برگزاری این رویداد گفت: «ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از 10 تا 20 است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب گفت: برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی قبل، انفجار گاز مایع در یک کارگاه ضایعاتی واقع در شهرک آساوله حادثه آفرید. پاسی از یکشنبه شب نگذشته بود که صدای انفجاری مهیب در این منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت مردم این منطقه شد. نشت و انفجار شدید گاز در یک کارگاه باعث وقوع آتش‌سوزی در آساوله سنندج شد. نشت گاز ال. پی. جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز امشب در یک کارگاه موجب انفجار شدید و وقوع آتش‌سوزی در روستای آساوله...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملکی از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر 25 ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواداران هیجان زده در فینال جام حذفی بین فاینورد و نایمخن در دی کویپ باعث حادثه شدند. پرتاب فشفشه‌های دودزا، در ورزشگاه 10 دقیقه متوقف شده بود که با رسیدن به موقع ماموران آتش نشانی مجددا از سر گرفته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر 25 ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر 25 ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

وب‌گاه عصر ایران

چندین مغازه در بازار قدیم بندرعباس روبروی اسکله حقانی در بلوار ساحلی دچار حریق شده اند. نیرو‌های امدادی و آتش نشانی از چندین ایستگاه به محل حادثه اعزام شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فینال جام حذفی هلند بین فاینورد و نایمخن به دلیل آتش سوزی در ورزشگاه 10 دقیقه متوقف شده بود که با رسیدن به موقع ماموران آتش نشانی مجددا از سر گرفته شد. / خبرآنلاین