پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مغازه فروش تشک در بازار مبل یافت‌آباد دچار حریق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی‌متر بارندگی داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کالبد بازار بزرگ تهران مصائب زیادی دارد که نتیجه انباشت مشکلات متعدد در طی دو سده اخیر است. زخم این مشکلات هر از گاهی سر باز می‌کند و فاجعه‌ای جبران ناپذیر می‌آفریند. مسائلی که درباره بازار تهران مطرح می‌شود جابه‌جایی آن از اساس به نقطه دیگر است، اما مدیریت شهری با آن مخالف است. از چندی پیش اخبار ضدونقیضی درباره جابجایی بازار تهران منتشر می شود. چندی پیش شایعاتی درباره انتقال بازار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز از آتش سوزی در خط لوله انتقال نفت خام در منطقه الفرقلس در حومه شرقی استان حمص خبر داد که نیرو‌های آتش نشانی برای مهار آن وارد عمل شده اند. منابع سوری جزئیات بیشتری از این رخداد منتشر نکرده اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: «یک قلاده کفتار در گودال واقع در شهرک صنعتی شیراز گیر افتاده که توسط تیم عملیاتی و حیات وحش نجات داده و زنده‌گیری شد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

یک قلاده کفتار در گودال واقع در شهرک صنعتی شیراز گیر افتاده که توسط تیم عملیاتی و حیات وحش نجات داده و زنده گیری شد.

وب‌گاه عصر ایران

آتش سوزی ناشی از قاچاق سوخت در یک پمپ بنزین حوالی میدان خواجوی کرمانی واقع در جنوب شهر کرمان با حضور به موقع آتش نشانی خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد.

وب‌گاه الف

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع آتش‌سوزی خودرو پژو 405 حامل قاچاق سوخت در یکی از جایگاه های عرضه این شهر خبر داد و اعلام کرد که یک نازل پمپ بنزین نیز سوخت که با حضور به‌موقع آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: در پی مراجعه حضوری یک شهروند وجود حلقه مار در خارج از کابین خودروی سواری mvm به آتش نشانان ایستگاه یک آتش نشانی رشت، مار خارج و منطقه امن فرستاده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 7 کارگر بعد از پایان کارشان در حال استراحت بودند که انفجار کپسول گاز خوراک‌پزی باعث ایجاد آتش سوزی شد و جان 6 نفر از آنها را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براثر آتش سوزی در یک واحد تجاری با زیر 150 مترمربع در کرج، 2 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار منطقه 11 تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان ها بازرسی می کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 11 تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه 11 مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه مجبور هستیم ایستگاه جدید آتش نشانی بسازیم؛ گفت: شرایط شهری به گونه‌ای است که ما مجبوریم برای چند ثانیه زودتر رسیدن به محل حادثه، بازهم ایستگاه جدید بسازیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت 6 کارگر به دلیل آتش سوزی در یک اتاقک کارگری در یک پروژه کارگاهی در بزرگراه شهید یاسینی خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران 6 کشته داشت.