پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ 6 کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از بروز حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست آتش‌نشانی شهرستان کازرون و رییس اورژانس این شهر جزییات فوت یک شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر در این شهر را تشریح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از وقوع سه حادثه طی دو ساعت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در مجیدیه شمالی خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 60 ساله جان باخت.

وب‌گاه فرارو

ساعتی پیش جسد جوان 32 ساله‌ای که در این شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا 60 ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت مرد 60 ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

قدرت‌الله محمدی روز چهارشنبه اظهار کرد: «به لحاظ تعداد ساختمان‌های ناایمن در تهران با انجام اقدامات جدی، شاهد روند کاهشی هستیم، اما همچنان ساختمان‌هایی از این دست وجود دارند که اکثر آن‌ها در محدوده بازار قرار دارند که برای تهران یک خطر بزرگ است.»

وب‌گاه گسترش

عوامل متعددی بر قیمت کپسول آتش نشانی تاثیرگذار است اما یکی از مهم‌ترین عوامل که می‌تواند در قیمت این محصول موثر باشد افزایش قیمت دلار می‌باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بیشترین ساختمان‌های نا ایمن در منطقه مرکزی و بازار قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش‌نشانی شهر شیراز جزئیات مهار یک مورد آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در این شهر را بیان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یک بمب از زمان جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه اختصاصی ماینتس پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

حسین ظفری با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در برخی از مناطق استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان گفت: «طی امروز و فردا مناطقی از این پنج استان تحت تأثیر بارش شدید باران قرار دارند. در همین راستا نیز آماده‌باش کامل به استان‌های مورد نظر داده شده و مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران این استان‌ها لغو شده است.»

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران خبر داد.