پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران: فردی که در چاه سقوط کرده بود یک مرد ایرانی 44 ساله بود که به تأیید عوامل اورژانس در همان لحظات اولیه سقوط، جان خود را از دست داده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک کارگر به عمق 70 متری چاهی در جنوب تهران خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اظهار کرد: ساعت 18:04 روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک، ولی عصر (عج) خیابان عمرانی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. وی افزود: با اعلام این خبر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد و با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک کارگر به عمق 70 متری چاهی در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سید جلال ملکی، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 18:04 عصر روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران از فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب در شهرک ولیعصر تهران خبرداد.

وب‌گاه فرارو

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شناسنامه ایمنی بیمارستان‌ها در خرداد 1403 کامل می‌شود چرا که گام اول شناسایی خطر است، به همین دلیل باید نوید داد که این شناسنامه برای 181 بیمارستان در سال آینده کامل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز از نجات جان 12 نفر در حادثه آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حریق یک واحد مسکونی در ابراهیم آباد شوش مهار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.

وب‌گاه الف

روزنامه هاآرتص در سرمقاله امروز جمعه خود نوشت که ترور فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس نه تنها موجب تضعیف این جنبش نخواهد شد که بر محبوبیت آن خواهد افزود.

وب‌گاه فرارو

«در رابطه با بیمارستان‌های خصوصی به آن‌ها الزام شده است تا هر چه سریعتر به رفع خطر بپردازند چرا که این موضوع از طریق دادستانی پیگیری می‌شود. عمده بیمارستان‌های ناایمن مربوط به بیمارستان‌ها دولتی هستند، اما برخی از بیمارستان‌های خصوصی نیز در این لیست قرار دارند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری در 47 سالگی چشم از جهان فروبست. مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری در 47 سالگی چشم از جهان فروبست. به گزارش عرشه آنلاین؛ رحیم فروغی برادر مجید فروغی با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: دیروز پنجشنبه 23 فروردین به همراه مجید به کوه رفتیم، هوای خیلی خوبی بود و صبح ساعت 6 از خانه راه...

وب‌گاه فرارو

مجید فروغی، متولد سال 1356 بود که در کنار فعالیت‌های پژوهشی و رسانه‌ای متعدد در عرصه فرهنگ و هنر، مدیریت روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط‌عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی عرصه فرهنگ و هنر و مدیریت روابط‌عمومی دفتر هنر‌های تجسمی را به عهده داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و در 47 سالگی چشم از جهان فروبست.