سه‌شنبه 3 مهر 1403

آخرین آمار شهدای غزه / سه حمله در یک شبانه‌روز

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آخرین آمار شهدای غزه / سه حمله در یک شبانه‌روز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اسرائیل در 24 ساعت گذشته سه کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت 30 فلسطینی و زخمی شدن 105 نفر دیگر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز پنجشنبه از افزایش شمار شهدای نوار غزه به 37 هزار و 232 نفر خبر داد. به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در دویست و پنجاه و یکمین روز از جنگ طی بیانیه ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در 24 ساعت گذشته، 3 کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت 30 فلسطینی و زخمی شدن 105 نفر دیگر شد.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، با گذشت 251 روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار، آمار شهدای فلسطینی در این منطقه از هفتم اکتبر 2023 (15 مهر 1402) تاکنون به 37 هزار و 232 نفر افزایش یافت. وزارت بهداشت فلسطین اضافه کرد: همچنین طی این مدت، 85 هزار و 37 فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که همچنان شماری زیادی از فلسطینیان که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، زیر آوار هستند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید