شنبه 8 اردیبهشت 1403

آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان

برخی خبرها در کانال‌های مجازی از وخامت اوضاعِ سعید راد حکایت دارد که حقیقت چیز دیگری است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روز ششم فروردین‌ماه بود که اولین بار خبری از بستری شدنِ سعید راد در بیمارستان مطرح شد. این خبر را محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی که به عیادت از هنرمندان پیشکسوت رفته بود اعلام کرد.

او گفته بود که سعید راد از مدتی پیش بر اثر شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده است.

بازیگری که در چند سال اخیر کمتر جلوی دوربین سریال یا فیلمی قرار گرفت. البته خبری از از حضورش در فیلم «بزرگ» به کارگردانی ژوبین قادری رسانه‌ای شد که نکته‌ای از پیشرفتِ تولید این فیلم هم به میان نیامد.

کاری که به تعبیرِ خود سعید راد ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان‌محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه‌گذارانش بوده است. سینمایی که مورد علاقه اوست و همواره به این نکته اشاره کرده که امروز سینما به دنبال کارهای تجاری است که این سینما موردِ پسند من نیست.

اما سعید راد این روزها در بیمارستان بستری است و خبرهای ضد و نقیض درباره این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به انحاء مختلفی مطرح می‌شود. برخی از کانال‌های مجازی می‌گویند او وضعیت جسمانی خوبی ندارد و برخی از رسانه‌ها هم از ادامه درمان او در بیمارستان خبر می‌دهند.

سعید راد: حاتمی‌کیا می‌گفت اشتباه کرده که نقش "تیمسار فلاحی" را به من داده است / قهرمان‌هایمان را به "شهروند باشکوهِ شریف" تقلیل داده‌ایم + فیلم

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد سعید راد هنوز تحت درمان است و به دلیل شکستگی استخوان لگن در بیمارستان بستری شده است. چندین جراحی روی او انجام شده اما تا بهبودی کامل او در بیمارستان می‌ماند. وضعیت درمان او به شکلِ معمول و عادی پیش می‌رود و هیچ وخامتی هم در کار نیست.

البته دختر سعید راد هم خبر از تحت درمان بودنِ پدرش در بیمارستان داده بود.

خبرگزاری تسنیم برای سعید راد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.