چهارشنبه 18 مهر 1403

آرزوی جالب یامال: کاش لوا آقای گل شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرزوی جالب یامال: کاش لوا آقای گل شود!

لامین یامال مشتاق است که روبرت لواندوفسکی در فصل جاری هم بتواند عنوان آقای گلی بارسلونا را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، یامال فصل گذشته تحت هدایت ژاوی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل سخت و دشوار بود و توانست عملکرد خوب و درخشانش را در فصل جدید و با حضور سرمربی جدید روی نیمکت این تیم هم ادامه دهد و به یکی از مهره‌های کلیدی هانسی فلیک تبدیل شود.

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که این ستاره جوان در فصل گذشته اختلاف نظرها و درگیری‌های با لواندوفسکی داشت اما تمام مشکلات در فصل جدید حل شده و آنها حالا به زوجی درخشان تبدیل شده‌اند که می‌توانند گل‌های مهمی را برای بارسا به ثمر برسانند.

این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر دعوت شده و در گفتگو با خبرنگاران در آستانه بازی با تیم ملی کشورش اظهار داشت:" هر توپی که به لواندوفسکی بدهید، او توانایی این را دارد که آن را به گل تبدیل کند. ما برای او بسیار خوشحال هستیم و من امیدوارم که او بتواند بار دیگر به عنوان بهترین گلزن فصل را به پایان برساند."

یامال همچنین با اشاره به مصدومیت شدید دنی کارواخال اضافه کرد:" این مصدومیت برای تیم ملی و برای تمام فوتبال بسیار ناراحت کننده بود. او بازیکنی فوق العاده است که سالی درخشان را پشت سر گذاشته است. دل ما برای او بسیار تنگ خواهد شد."