دوشنبه 16 مهر 1403

آزادی 520 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای اجرای نذر هشتم در خراسان رضوی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آزادی 520 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای اجرای نذر هشتم در خراسان رضوی

جانفدا گفت: نیکوکاران و نمازگزاران خراسان رضوی با تاسی به امام هشتم با اجرای هر مرحله از طرح نذر هشتم با پرداخت بدهی 8 زندانی جرایم غیر عمد در هر ماه تاکنون موجبات آزادی 520 زندانی در خراسان رضوی را فراهم کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعید جانفدا رئیس اداره زندانهای خراسان رضوی صبح امروز در مراسم آزادی زندانی های جرائم غیر عمد تربت حیدریه اظهار داشت: در دو سال گذشته که این طرح در خراسان رضوی اجرا شده، به همت نمازگزاران مساجد و نیکوکاران 520 نفر از زندانیان از بند آزاد شده اند.

وی افزود: سیاست سازمان زندانها در حال حاضر توجه به نیاز های فرهنگی خانواده های زندانیان و پایش وضعیت معیشت آنان است. و امسال به خودکفائی و اشتغال خانواده ها برای رسیدن به استقلال معیشتی توجه ویژه ای شده است.

حسین رحیمی رئیس اداره زندان تربت حیدریه هم گفت: با اجرای طرح نذر هشتم تاکنون 46 زندانی جرایم غیر عمد با اهداء مبلغ 222 میلیون تومان توسط خیرین و نمازگزاران مساجد این شهرستان آزاد شده اند.

وی گفت: این مراسم نوزدهمین طرح نذر هشتم در استان و چهارمین برنامه در تربت حیدریه است که به مناسبت روز نسیم مهر که روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان نام گذاری شده است برگزار شده که در این راستا زمینه ملاقات خانواده ها با زندانیان فراهم شده و بسته های معیشتی به آنان اهداء می شود.

رحیمی بیان کرد: درسال گذشته با هدف حمایت از خانواده های زندانیان در قالب نسیم مهر 12 میلیارد ریال به 400 خانواده زندانی کمک شده، ضمن آنکه 31 زندانی دیگر در زندان این شهر چشم انتظار همت نیکوکاران هستند.

انتهای پیام /