پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: نتانیاهو بایستی منتظر اتفاقات غافلگیرکننده مقاومت ما باشد، ما همه فرضیه‌ها و سناریوهایی که ممکن است رژیم اشغالگر در جبهه ما به آن متوسل شود، بررسی کردیم،

وب‌گاه ورزش سه

بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه: آیت الله رئیسی خدمتگذار و مطیع کشور و رهبرش بود گفت: او هرگز برای خدمت رسانی تعطیلی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل حزب‌الله لبنان طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حسینیه سیدالشهداء در ضاحیه بیروت برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل جنبش حزب‌الله عصر امروز (جمعه) در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حسینیه سیدالشهداء در ضاحیه بیروت برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

وب‌گاه گسترش

لطفاً با استفاده از شماره موبایل سرپرست خانواده، وارد سایت وضعیت دهک بندی و یارانه شوید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» جمعه چهارم خرداد ماه 1403 در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: مراسم تشییع شهدای خدمت در جای جای کشور آنقدر باشکوه برگزار شد که داغ جانسوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم ضربه محکمی را به یاوه گویان و مستکبران وارد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» جمعه چهارم خرداد ماه 1403 در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست خانواده می تواند در سایت وضعیت دهک بندی و یارانه را مشاهده کند، لطفا با شماره موبایلی که بنام سرپرست خانواده میباشد وارد شوید. سرپرست خانواده می تواند در سایت وضعیت دهک بندی و یارانه را مشاهده کند، لطفا با شماره موبایلی که بنام سرپرست خانواده میباشد وارد شوید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید جمهور آیت الله رئیسی می‌تواند به طور مبسوط به گردآوری آثار علمی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در حوزه فقه و حقوق و اخلاق و..... و دیگر حوزه‌های علمی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی تدریس و فعالیت داشته همت گماشته و به انتشار آن مبادرت ورزد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای حامل پیکر شهید رحمتی و خانواده‌اش در فرودگاه سهند مراغه به زمین نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر شهید مالک رحمتی ساعت 10 امروز در مراغه تشییع می‌شود.