پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشین ارتباطات گفت: درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور و همراهانش قطعا به وحدت اجتماعی دامن می‌زند. اتفاقی که منجر به ایجاد ظرفیتی شود که مردم احساس همبستگی کنند رخ داده و نماد آن در تشییع شهید رئیسی مشهود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خستگی ناپذیری شهید آیت‌الله رییسی در انجام امور، یکی از صفات بارز ایشان بود که این ویژگی وی اکنون بعد از به شهادت رسیدنش به مدالی پر افتخار برای ایشان تبدیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع و بدرقه پیکر رییس‌جمهور شهید در مشهد مقدس تاکنون به هزار و 84 نفر خدمات امدادی سرپایی و انتقالی ارائه کردند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار خانواده مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان شرقی که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، رحمتی را فردی دوست داشتنی، فهیم، پرکار، خوش استعداد و آینده‌دار خطاب و اظهار داشت: شهادت اجر خدمات ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار برای خدمت به دستگاه حضرت رضا (ع) بود. وی با بیان اینکه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با خانواده دکتر حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، شهید امیرعبداللهیان را انسانی محترم، معقول، باشخصیت، اصیل و با شرافت خانوادگی بالا خطاب کرد و با اشاره به دیدار سال گذشته خود با آن شهید، گفت: در آن دیدار به شهید امیرعبداللهیان پیشنهاد...

وب‌گاه الف

مردمان مشهد در استقبال و میزبانی از پیکر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، با حضور میلیونی خود یکی از تاریخی‌ترین آیین‌های تشییع را در تاریخ ایران اسلامی به نمایش گذاشتند تا روز بدرقه خادم‌الرضا (ع) در شهر نور را، در سوم خردادماه 1403، در تاریخ به عنوان برگی زرین از قدرشناسی خود از خدمتگزاران و محروم‌نوازان ماندگار کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی جهت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دقایقی پیش از طریق فرپدگاه شهید هاشمی نژاد به مشهد مقدس رسید. پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی جهت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دقایقی پیش از طریق فرپدگاه شهید هاشمی نژاد به مشهد مقدس رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم بزرگداشت «شهیدان خدمت» با حضور مسئولان لشکری و کشوری روز یکشنبه - ششم خردادماه - در ستاد ارتش برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

پیکر شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در میان بارانی از اشک حسرت مردم عاشق زائر و مجاور در آخرین سفر استانی به آغوش شهر شهادت رسید تا خادمی پاک و مخلص در جوار آستان سلطان نور و ضامن آهو، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آرام گیرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام اعلام کرد: طبق آمار فعلی، تعداد دام‌های سنگین حدود 9 میلیون راس و دام‌های سبک حدود 71 میلیون راس می‌باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حسین رحال» مسئول واحد رسانه الکترونیک حزب‌الله در سخنانی ضمن عرض تسلیت به رهبری و ملت و دولت ایران به‌خاطر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آن‌ها اعلام کرد: راز محبوبیت جمهوری اسلامی ایران حاکمیت مردمی و اسلامی است که آن را دارای مشروعیت دینی و ملی می‌کند. این مسئول حزب‌الله طی سخنانی در برنامه «بانوراما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از حکم خادمی شهید امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فقید، منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشان و لباس خادمی آستان قدس رضوی به خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر شهید امور خارجه کشورمان اعطا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه در این گزارش می‌خوانید مجموعه‌ای از خاطراتی است که دوستان نزدیک به «مالک رحمتی» استاندار فقید آذربایجان شرقی از او روایت کرده اند. خاطراتی که بسیارشان را شهید مالک برایشان روایت کرده است. رفقایی از دوره ستاد بهره وری آستان قدس رضوی تا رفقای دوران دانشگاه و دوستان متاخری که در دولت با او همکاری داشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: بنابر آمار جمعیت کنونی دام سنگین 9 میلیون راس و دام سبک 71 میلیون راس است.