دوشنبه 26 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: مراسم تشییع شهدای خدمت در جای جای کشور آنقدر باشکوه برگزار شد که داغ جانسوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم ضربه محکمی را به یاوه گویان و مستکبران وارد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» جمعه چهارم خرداد ماه 1403 در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست خانواده می تواند در سایت وضعیت دهک بندی و یارانه را مشاهده کند، لطفا با شماره موبایلی که بنام سرپرست خانواده میباشد وارد شوید. سرپرست خانواده می تواند در سایت وضعیت دهک بندی و یارانه را مشاهده کند، لطفا با شماره موبایلی که بنام سرپرست خانواده میباشد وارد شوید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید جمهور آیت الله رئیسی می‌تواند به طور مبسوط به گردآوری آثار علمی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در حوزه فقه و حقوق و اخلاق و..... و دیگر حوزه‌های علمی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی تدریس و فعالیت داشته همت گماشته و به انتشار آن مبادرت ورزد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای حامل پیکر شهید رحمتی و خانواده‌اش در فرودگاه سهند مراغه به زمین نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر شهید مالک رحمتی ساعت 10 امروز در مراغه تشییع می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشین ارتباطات گفت: درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور و همراهانش قطعا به وحدت اجتماعی دامن می‌زند. اتفاقی که منجر به ایجاد ظرفیتی شود که مردم احساس همبستگی کنند رخ داده و نماد آن در تشییع شهید رئیسی مشهود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خستگی ناپذیری شهید آیت‌الله رییسی در انجام امور، یکی از صفات بارز ایشان بود که این ویژگی وی اکنون بعد از به شهادت رسیدنش به مدالی پر افتخار برای ایشان تبدیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع و بدرقه پیکر رییس‌جمهور شهید در مشهد مقدس تاکنون به هزار و 84 نفر خدمات امدادی سرپایی و انتقالی ارائه کردند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار خانواده مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان شرقی که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، رحمتی را فردی دوست داشتنی، فهیم، پرکار، خوش استعداد و آینده‌دار خطاب و اظهار داشت: شهادت اجر خدمات ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار برای خدمت به دستگاه حضرت رضا (ع) بود. وی با بیان اینکه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با خانواده دکتر حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، شهید امیرعبداللهیان را انسانی محترم، معقول، باشخصیت، اصیل و با شرافت خانوادگی بالا خطاب کرد و با اشاره به دیدار سال گذشته خود با آن شهید، گفت: در آن دیدار به شهید امیرعبداللهیان پیشنهاد...

وب‌گاه الف

مردمان مشهد در استقبال و میزبانی از پیکر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، با حضور میلیونی خود یکی از تاریخی‌ترین آیین‌های تشییع را در تاریخ ایران اسلامی به نمایش گذاشتند تا روز بدرقه خادم‌الرضا (ع) در شهر نور را، در سوم خردادماه 1403، در تاریخ به عنوان برگی زرین از قدرشناسی خود از خدمتگزاران و محروم‌نوازان ماندگار کنند.