دوشنبه 26 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در سال 1358 سمت ریاست خدمه آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ چهار نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهید خدمت شهید رئیسی بودند.

خبرگزاری تسنیم

همایش سراسری بزرگداشت شهدای صنعت آب و برق در طول دفاع مقدس و شهدای خدمت، آیت الله رییسی رییس جمهور شهید و همراهان ایشان به همت مرکز بسیج وزارت نیرو برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ 4 نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهیخدمات شهید رئیسی را در قاب دوربین مستندسازان ببینیدد رئیسی بودند و تلاش های وی را به تصویر کشیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان رسول محمدقلی؛ معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به نقش آیت‌الله رئیسی در ارتقاء نظام نخبگانی کشور، گفت: در دورانی که جناب آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام را بر عهده داشت، با جمعی از فعالان حوزه نخبگان با وی دیدار کردیم و در همان دیدار بر موضوع شناسایی، هدایت و حمایت از مستعدان برتر مناطق...

خبرگزاری تسنیم

معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان گفت: بسیاری از برنامه‌های تحولی بنیاد نخبگان مانند جذب نخبگان در دستگاه‌ها، ایجاد و ساماندهی کانون‌های مردمی نخبه‌پرور و همچنین شناسایی فعال و توسعه دایره نخبگانی، حاصل نگاه شهید آیت‌الله رئیسی به موضوع نخبگان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه کتابی، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به بررسی رویکرد و اقدامات ایشان در حوزه علم، فناری وشرکت‌های دانش بنیان پرداختیم. در زمانی که آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را به عهده داشتند ساختاری با عنوان معاونت علمی آستان قدس برای اولین بار ایجاد و ماموریت ویژه‌ای نیز به آن محول شد. با آنکه آستان قدس دارای دو دانشگاه و مرکز پژوهشی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم عزیز ایران، حرف و عمل - حال و گذشته - سیاسیون و به ویژه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را با ویژگی‌هایی که شهید رئیسی در قامت رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بر جای گذاشت، خواهند سنجید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: نتانیاهو بایستی منتظر اتفاقات غافلگیرکننده مقاومت ما باشد، ما همه فرضیه‌ها و سناریوهایی که ممکن است رژیم اشغالگر در جبهه ما به آن متوسل شود، بررسی کردیم،

وب‌گاه ورزش سه

بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه: آیت الله رئیسی خدمتگذار و مطیع کشور و رهبرش بود گفت: او هرگز برای خدمت رسانی تعطیلی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل حزب‌الله لبنان طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حسینیه سیدالشهداء در ضاحیه بیروت برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل جنبش حزب‌الله عصر امروز (جمعه) در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حسینیه سیدالشهداء در ضاحیه بیروت برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

وب‌گاه گسترش

لطفاً با استفاده از شماره موبایل سرپرست خانواده، وارد سایت وضعیت دهک بندی و یارانه شوید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» جمعه چهارم خرداد ماه 1403 در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.