یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کهن‌ترین دست‌نوشته امام خمینی (ره)، موجود در کتابخانه و موزه وزیری یزد از مراکز فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی همزمان با ایام رحلت بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی به صورت برخط در مشهد رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کهن‌ترین دست‌نوشته امام خمینی (ره)، موجود در کتابخانه و موزه وزیری یزد از مراکز فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی همزمان با ایام رحلت بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی به صورت برخط در مشهد رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

محمد خسروی راد گفت: سعید تشکری در سال 68 در جلسات عصر داستان می‌گفت ما باید قصه خودمان را بنویسیم که این تفکر او رسید به همین مکتب خراسان.

وب‌گاه عصر ایران

برخی از فعالان محیط زیست و سازمان‌های مردم نهاد استان امروز - سه‌شنبه 17 خرداد ماه - نیز مانند روز گذشته مقابل این مکان تجمع اعتراضی برپا کردند. اما تا کنون هیچ‌کدام از مسئولان مدیریت شهری حاضر به پاسخگویی در این باره نشدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» به طور مسقیم از مشهد مقدس پخش می‌شود.

خبرگزاری دانا

در دهه کرامت امسال، 65 کاروان زیر سایه خورشید با اجرای 11 هزار برنامه، جای جای ایران اسلامی را با شمیم معطر رضوی عطرآگین خواهند کرد تا همه دلدادگان حضرت رضا (ع)، با هر فاصله مکانی از حرم بهشتی حضرت در مشهدالرضا (ع)، از راه دور زائر این آستان باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه "با تو حالم خوبه" رادیو جوان روایتگر حال و هوای این روز‌های مردم در حرم امام رضاست.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر روابط عمومی شورای هیأت‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: 20 هزار زائر پیاده برای تشرف به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت و همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل مؤسسه جوانان گفت: در دهه کرامت امسال، 65 کاروان زیر سایه خورشید با اجرای 11 هزار برنامه، جای جای ایران اسلامی را با شمیم معطر رضوی عطرآگین خواهند کرد تا همه دلدادگان حضرت رضا (ع)، با هر فاصله مکانی از حرم بهشتی حضرت در مشهدالرضا (ع)، از راه دور زائر این آستان باشند.

خبرگزاری مهر

کتاب «چشمه‌های بهشت» نوشته شیخ صدوق همزمان با دهه کرامت برای چهارمین بار توسط انتشارات به نشر منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از آغاز پویش جدید کتابخوانی با جوایز ارزنده و انتشار 2 کتاب از زنده یاد تشکری خبر داد.