یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه عکس «مهر ثامن» با ادای احترام به پرچم متبرک بارگاه امام رضا علیه‌سلام افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خدام حرم رضوی با حضور در جمع خادمان دولت مردمی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، فضای ریاست جمهوری را آکنده از عطر رضوی کردند.

خبرگزاری تسنیم

طی مراسمی به همت دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در مشهد، از کتب تفسیر رهبر انقلاب بر سوره‌های حمد، بقره، حشر و جمعه، رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از چهار عنوان از مجموعه تفاسیر رهبر معظم انقلاب صبح امروز، 18 خردادماه، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ از پخش زنده برنامه «عمارت خانه خورشید» ویژه میلاد امام رضا (ع) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - چهار کتاب تفسیر سوره های حمد، بقره، حشر و جمعه رهبر معظم انقلاب طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی در مشهد رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «چشمه‌های بهشت» گزیده‌ای از "عیون اخبار‌الرضا" (ع)، یکی از معتبرترین منابع تاریخی درباره زندگی، معارف و کرامات امام رضا (ع) است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زندگی‌اش به قول قدیمی‌ها چندان روبه راه نیست اما ناشکر هم نیست و در کنار خیابان دستفروشی می‌کند، دلش از دست روزگار پر است و دستی به سر و صورتش می‌کشد و می‌گوید: خدا رو شکر می‌توانیم روز خود را سپری کنیم، خانم است و سنی بین 55 تا 60 سال دارد.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از یکان های مستقر در جزایر کشورمان در خلیج فارس وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان سپاه را مطلوب دانست.

خبرگزاری مهر

ابومسلم خراسانی نبوغ زیادی در امور نظامی و بسیج نیروها داشت. او توانست با قدرت خود عباسیان را به اریکه قدرت بنشاند، اما به قهر منصور دوانیقی دچار و کشته شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریای سپاه در بازدید از یکان های مستقر در جرایر کشورمان در خلیج فارس وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان سپاه را مطلوب اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی لسانی با اشاره به آیه قیام در آغاز دست نوشته امام (ره) بیان کرد: روحیه تحول خواهی امام در این دست نوشته آشکار است و ایشان در این نوشتار به تحلیل اوضاع گذشته، حال و آینده مردم می‌پردازند و قیام برای خدا را تنها راه اصلاح دوجهان می‌دانند.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به حمدالله وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان در جزایر مطلوب و یقین داریم یکی از عوامل موثر و پیش برنده در حفظ این آمادگی ها، بعد از عنایت خداوند سبحان، همین وجود معنویت و توسلات به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) می باشد.

خبرگزاری مهر

کتاب «بینش و روش تاریخ‌نگاری شاهزادگان مورخ قاجار» نوشته محمدعلی برات زاده توسط نشر تاریخ ایران منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

پیگیری‌ها نیز برای گفت وگو با اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری مشهد هم به جایی نرسید و هیچ‌کدام از کسانی که با آنها تماس گرفته شد حاضر به پاسخگویی نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته در فضای مجازی ویدئویی مبنی بر قطع یک‌هزار اصله درخت در محدوده پادگان ارتش مشهد منتشر شد که واکنش بسیاری از شهروندان و فعالان زیست محیطی را در پی داشت.