یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امسال 65 کاروان مردمی «زیر سایه خورشید»، با هدف چرخاندن پرچم بارگاه رضوی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع همسر و فرزند حامد سلطانی که در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

برخی از این فیلم‌ها از تولیدات چند سال قبل سینما هستند که حالا به نوبت اکران رسیده‌اند و برخی هم محصول سال قبل هستند که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویری از حامد سلطانی مجری صداوسیما که فرزند و همسرش را در سانحه رانندگی از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع پیکر همسر و فرزند حامد سلطانی مجری صدا و سیما در بیرجند برگزار شد.

خبرگزاری دانا

کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان متشکل از خدام حرم مطهررضوی و خادمیاران همراه با پرچم باصفای آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام وارد شهرستان حاجی‌آباد شد و مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

کاروان خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم مضجع آقا علی بن موسی الرضا (ع) درقالب کاروان زیرسایه خورشید وارد مازندران شدند.

خبرگزاری دانا

خدام آستان قدس رضوی که به مناسبت دهه کرامت در یزد به‌سر می‌برند، در منزل آزاده سرافراز و جانباز 50 درصد و مدرس نهج‌البلاغه حضور یافته و مدال افتخار آستان قدس را به وی اهدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

اولین سخنرانی عمومی رهبر انقلاب پس از شیوع ویروس کرونا امروز در سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام و در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب برگزار شد. حاشیه‌نگاری‌های خبرنگار تسنیم از این مراسم را در ادامه می‌خوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام خمینی (ره) در فرازی از وصیت‌نامه خود می‌نویسند اگر اقلیت اشکال‌تراش و کارشکن به کمک بشتابند، تحقق آمال مردم آسان‌تر است.

خبرگزاری مهر

دویست و سی و دومین جلسه مجمع خیرین کشور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر فرهنگی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از برگزاری 5 شب شعر رضوی در 5 استان کشور با هدف ترویج شبک و سیره امام هشتم (ع) در ایام دهه کرامت خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) بیش از 80 عنوان ویژه برنامه با شعار «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در سطح شهرستان برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

زینب اختری گفت: حادثه متروپل یک ضایعه جبران‌ناپذیر است چرا که تعداد زیادی از مردم یک یا چند عضو خانواده خود را از دست داده اند اما همچنان می توان نور امید و همدلی را در میان مردم مشاهده کرد و تنها یک خواسته داشتند و آن هم این بود که خون عزیزشان پایمال نشود. ما پیام مردم خوزستان را به مسئولین مرکز خواهیم رساند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از 80 درصد واحدهای اقامتی رسمی رینگ اول حرم رضوی از سوی زائران رزرو شده است.