پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه ورزش سه

رئیس کمیته ملی المپیک ایران از ویژگی‌های خاص شهید گرانقدر آیت الله ابراهیم رئیسی صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم وداع با پیکر استاندار آذربایجان شرقی با حضور مردم تبریز برگزار شد.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مقامات کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: پست و مسئولیت برای آیت الله رئیسی مهم نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آستان قدس رضوی لوح خادم شهید را برای این شهید والا مقام صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور از سوی مخبر «مدیر قوه مجریه» رئیس کمیته تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور با حکم مخبر «مدیر قوه مجریه» رئیس کمیته تشییع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی در سانحه بالگرد در آذربایجان شرقی، فرمانده کل ارتش و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام هایی جداگانه تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

خبرگزاری تسنیم

محمد عسگری، کارگردان «آسمان غرب» گفت: حجت الاسلام رئیسی از دل مردم بود و قلبش برای مردمش می‌تپید. این مساله وجه تمایز یک رئیس جمهور مردمی و اشخاص دیگری است که ریاست دولت‌های مختلف را برعهده گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست‌جمهوری همواره در میانه میدان بود و تلاش های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالک رحمتی، از دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) بود که به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ارتحال شهادت گونه و مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و همراهان‌شان در پی حادثه سقوط بالگرد را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و باعظمت ایران تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال شهادت گونه و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست‌جمهوری همواره در میانه میدان بود و تلاش های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.