دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

«شیرخوارگاه نور احسان تبریز» که تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست زیر 6 ساله در تبریز است، توسط یک روحانی جوان مدیریت می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد به همت انتشارات آستان قدس رضوی و همزمان با ایام نوروز، چهار پایگاه کتاب در اماکن متبرکه رضوی دایر شد.

وب‌گاه الف

خراسان رضوی در دومین روز سال جدید و با حضور تولیت آستان قدس رضوی، رواق تخصصی کودک در حرم مطهر امام رضا (ع) در فضایی به وسعت 1200 متر مربع افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی رحلت روحانی جلیل‌القدر مرحوم آیت‌الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در نخستین روز از سال نو، سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده و همزمان به 5 زبان برای زائران خارجی بارگاه منور رضوی پخش و ترجمه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در نخستین روز از سال نو، سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده و همزمان به 5 زبان برای زائران خارجی بارگاه منور رضوی پخش و ترجمه شد.

وب‌گاه عصر ایران

ستاد سفر در این استان از سه ماه قبل با همکاری و تعامل با آستان قدس رضوی تشکیل شد و شهرستان های ورودی استان هم با تشکیل این نوع ستادها به ریاست فرمانداری شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در ورزش بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. امیدوارم با انجام کارهای دانش بنیان در این عرصه در ورزش ایفای نقش کرده و مدل جدیدی از حکمرانی ورزش را در سایه فناوری و با اعتقاد به مباحث دانش بنیان به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1401 هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به هم‌میهنان به ویژه زائران و مجاوران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به تقارن سال جدید و عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) اشاره کرد و این تقارن را بهانه‌ای برای برقراری ارتباط بیشتر با امام زمان (عج) دانست.

خبرگزاری دانا

کلیپ زیبای «دعای ویژه تحویل سال» کاری از مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایرانیان سر هر ماه موسیقی ویژه‌ای داشتند که با دُهل، سرنا و کرنا اجرا می‌کردند. بازمانده این میراث ناملموس کهن، موسیقی سرنای نوروز و کرنازنی در آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی در خراسان رضوی از 90 درصد گذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و سالانه تعداد زیادی مسافر برای زیارت حرم امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

حرم مطهر رضوی فردا، 29 اسفند ماه، با ویژه‌برنامه‌های تحویل سال نو میزبان زائران خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی جزئیات مراسم تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد.