دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: از آنجایی که روزانه 500 هزار زائر در حرم مطهر رضوی حضور دارند، آستان قدس رضوی تامین رفاه حال زائران را بر خود لازم دانسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: نظامی آنچه خنیاگران می‌گفتند به نظم کشید از این رو آثار وی مورد پسند مردم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مبنا قرار گرفتن «نفع کارگر» در تعیین حدقل دستمزد و افزایش بیش از 50 درصدی آن، اقدام جسورانه دولت در حمایت از کارگرانی‌ست که زندگی و معیشت‌شان مدت‌هاست به‌خاطر ناترازی دستمزد و تورم به سختی می‌گذرد؛ موضوعی که نه با عدالت و نه با نگاه رئیس دولت سیزدهم سازگار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

21 اسفند روز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی است. حکیم نظامی با سه خصلت در جهان می‌درخشد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر درباره ویژگی های سعید تشکری گفت: عشق و ارادت سعید تشکری منجر به توفیق خادمی وی در حرم امام رضا (ع) شد هرچند که تا قبل از آن نیز خادم فرهنگی حضرت رضا (ع) بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد در مراسم پاسداشت حیکم نظامی گفت: ایران در حوزه تمدنی، با خط‌کشی و مرزهای جغرافیایی از هم جدا نمی‌شود، حکیم نظامی یکی از محورهای وحدت‌آفرین برای همه کسانی است که برای تعالی اندیشه تلاش می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی در آیین بزرگداشت این شاعر گفت: پرچم حکیم نظامی شاعر ایرانی و پارسی‌سرا، در کنار پرچم ایران در تمام نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا به اهتزاز درآمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر برجسته قرن ششم ایرانی، امشب جمعه 20 اسفند در تالار وحدت با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی، دستیار وزیر و رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی، برخی از سفیران و نمایندگان فرهنگی کشور‌های خارجی مقیم تهران، اعضاء مؤسسه فرهنگی اکو، جمعی از استادان دانشگاه‌های کشور، نمایندگانی از وزارتخانه‌های...

خبرگزاری میزان

رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی در آیین بزرگداشت حکیم نظامی گفت: پرچم حکیم نظامی شاعر ایرانی و پارسی سرا، در کنار پرچم ایران در تمام نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا به اهتزاز درآمد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی، در مراسم بزرگداشت حکیم نظامی خبر داد: پرچم حکیم نظامی، در کنار پرچم ایران در تمام نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا به اهتزاز درآمد.

خبرگزاری مهر

مشهد - وزیر اقتصاد گفت: اگر توافقی هم صورت بگیرد، نباید موجب شود به دوران حاکمیت اقتصاد نفت‌زده و نقش‌آفرینی متمرکز دولت برگردیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: ناچاریم به سمت اقتصاد تحریم ناپذیر برویم و اگر می‌خواهیم به سمت اقتصاد تحریم ناپذیر برویم باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید طالبی ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی و اطلاع‌رسانی رویداد نوروزی «ایستگاه بهار زندگی» که در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان این‌که طبق تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در جمع موکب داران عراقی بر استمرار موکب‌داری در طول ایام سال و ارائه خدمات فرهنگی در کنار خدمات اجتماعی به زائران اظهار کرد: از مهم‌ترین...