دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به افتخار خادمی حرم امام رضا (ع) نائل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه استودیو‌های حضرت صاحب‌الزمان (عج) به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین استودیو‌های رادیو، تلویزیونی اعتاب مقدسه با هدف تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی و پخش این برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی در حرم امام رضا (ع) افتتاح شد. * امکان تولید و پخش همزمان سه برنامه 24 ساعته توسعه بستر‌های برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی...

خبرگزاری میزان

همزمان با نیمه شعبان مجموعه استودیو‌های رادیو - تلویزیونی حضرت صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه، " دشمن امروز هم با جنگ ترکیبی، ادراکی، شناختی، رسانه‌ای، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امنیت مردم و نظام را مخدوش کند، گفت: امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

خبرگزاری میزان

وزیر اطلاعات گفت: هرکس رژیم صهیونیستی را کمک و یا میزبانی کند و در مسیر حمایت از این رژیم ضد اسلام، ضد دین و ضد بشریت حرکت کند باید بداند که روزی هزینه‌ی آن را پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه، " دشمن امروز هم با جنگ ترکیبی، ادراکی، شناختی، رسانه‌ای، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امنیت مردم و نظام را مخدوش کند، گفت: امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر نقش و جایگاه مرزداران در حفظ امنیت کشور گفت: مرزداران جزو ارزشمندترین عناصر اصلی جامعه هستند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

خبرگزاری ایسنا

تیم‌های ملی مردان و زنان کوراش ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، عازم تاجیکستان شدند.

خبرگزاری دانا

تیم ملی کوراش ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم شهر «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بررسی مشکلات شهرداری مشهد و ارتش، منجر به توافقنامه‌ای اصولی میان دوطرف برای جابجایی یک پادگان ارتش شد.

خبرگزاری دانا

در حالی که شهرستان طبس به عنوان عروس کویر ایران مشهور است، اما جاذبه های آن تنها به چند کویر گرم و خشک و روستای قدیمی ختم نمی‌شود و این شهرستان مجموعه ای از جاذبه های شگفت انگیز را داراست.