دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دقیق و هوشمند انجام شده برای میزبانی از زائران نوروزی حضرت رضا (ع) گفت: تحقق زیارت با معرفت و ترویج سبک زندگی عالم آل محمد (ص)، رویکرد و هدف برنامه‌های ما در میزبانی از زائران نوروز 1401 خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی‌گل وزیر علوم، در این حکم انتصاب خطاب به مصطفی زمانیان آورده است. با توجه به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در آموزش عالی کشور و با عنایت به مفاد مصوبه شماره 236 شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: چنانچه شهرداری مشهد و ارتش در خصوص انتقال پادگان به خارج از شهر به توافق نرسند، باید کار را از لحاظ قضائی و قانونی پیش برد و به سرانجام رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «مصطفی زمانیان» را به عنوان «مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی» منصوب کرد.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده تبدیل به رویه شود و بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده تبدیل به رویه شود و بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه داشته باشد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم تحقیقات و غناوری با صدور حکمی مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی را منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسی که کتاب ابن‌عربی بخواند، عارف نمی‌شود. از «ویولون‌زن روی پل» هم انتظار نداشته باشید که یک مسافر را به آخر خط برساند. «ویولون‌زن روی پل» برای این است که با دردمندی آدم‌های اطرافمان آشنا بشویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سالار عقیلی در مراسم رونمایی از آلبوم جدیدش درباره روزهای ابتلا به کرونا و توسلش به امام رضا (ع) گفت.

خبرگزاری تسنیم

سالار عقیلی در مراسم رونمایی از آلبوم جدیدش درباره روزهای ابتلا به کرونا و توسلش به امام رضا علیه سلام گفت.

خبرگزاری ایسنا

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: از آنجایی که انتظارات حوزه زیارت تنها با مدیریت استانی برآورده نمی‌شود باید گفت که برای مدیریت واحد این حوزه نیازمند عزم ملی هستیم.

خبرگزاری دانا

جمعه این هفته همه یاوران و خادمان بنیاد فجر و دانش آموزان گروه هدف، میهمان خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه 2 تهران شدند.

خبرگزاری دانا

رحمتی گفت: آستان قدس رضوی استانداردهای فرودگاه سرخس را مرتفع کرده و امروز در پرواز سرخس به تهران مانعی نیست ولی فعال شدن آن نیازمند توجه و اراده مدیران ارشد کشوری و معطل نماندن برای برخی امضاهای طلایی است.

خبرگزاری ایسنا

افتتاحیه نمایشگاه «پنج گنج» حکیم نظامی به روایت موزه هنرهای معاصر تهران عصر روز شنبه 21 اسفند ماه در «موزه هنرهای معاصر تهران» برگزار شد.