دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه «ایستگاه بهار زندگی» در ایام نوروز برپا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروزشعیبی کارگردان سینما و تلویزیون که در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سربازوطن را برای فیلم "بدون قرار قبلی" گرفته بود شب گذشته در برنامه تشرف، سیمرغ‌اش را به امام رضا (ع) هدیه داد. بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» که با این اثر موفق شده بود در چهلمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کند، شب...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تجلیل از مقام علمی فقیه عظیم الشأن مرحوم آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی و نکوداشت هفتادمین سال تألیف کتاب شریف «منتخب الاثر»، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانا

کارگردان «بدون قرار قبلی» سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر را به آستان مقدس حرم علی بن موسی الرضا (ع) تقدیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهروز شعیبی، کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی»، به قولی که در مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر داده بود وفا کرد و سیمرغ دریافتی خود را به حرم امام رضا (ع)، تقدیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

کارگردان فیلم "بدون قرار قبلی" که در چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی و سربازوطن را دریافت کرده بود، جایزه خود را تقدیم حرم امام رضا (ع) کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان «بدون قرار قبلی» سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر را به آستان مقدس حرم علی بن موسی الرضا (ع) تقدیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی «ایستگاه بهار زندگی» را بزرگترین رویداد نوروزی آستان قدس رضوی ذکر کرد.

خبرگزاری دانا

استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی که در حوزه صدور مجوز مسئولیت دارند، باید در روند صدور مجوزها بازنگری کنند و روند صدور مجوز تسهیل و مدت زمان آن کاهش یابد.

خبرگزاری مهر

عطیه هراتی، از شاگردان سعید تشکری می گوید محله‌های مشهد، خاک و تاریخ خراسان، شخصیت‌های تاریخی معاصر این خطه و حضرت رضا (ع) یک نویسنده اختصاصی داشتند که هیچ چیز از نگاه و قلمش جا نمی ماند.

خبرگزاری مهر

مشهد به همت بنیاد کرامت رضوی همزمان با اعیاد شعبانیه؛ طرح توسعه زائرسرای رضوی افتتاح و مجموع تخت‌های این زائرسرا از 1500 به 2000 تخت افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه، با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، 4 بلوک جدید زائرسرای رضوی با صرف 280 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید و 500 تخت به ظرفیت این زائرسرا افزوده شد. زائرسرای رضوی که در بلوار چمن و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است، دارای ظرفیت مناسبی برای اسکان ارزان است و گروه‌هایی...

وب‌گاه الف

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی توسعه امکانات رفاهی برای میزبانی از زائران را یکی از دغدغه‌های مهم تولیت این آستان برشمرد و گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم زائرسرای رضوی و افزایش ظرفیت میزبانی از زائران حضرت رضا (ع) مصداق ارائه خدمات با کیفیت به زائران است.

خبرگزاری میزان

به همت بنیاد کرامت رضوی، طرح توسعه زائرسرای رضوی افتتاح و مجموع تخت‌های این زائرسرا از 1500 به 2000 تخت افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

مشهد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: لازم است در کنار فعالیت‌های مردمی برای تسهیل امر زیارت همه دستگاه‌های اجرایی نیز به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی پای کار بیایند.