دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

کتاب «سَلما»؛ هم‌سفری از گنبد خضرا به قلم معصومه یزدانی توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

گنجینه هدایای مقام معظم رهبری با فضای نمایشی حدود 1000 متر مربع شامل مجموعه‌های متنوعی از عصا، سلاح، ظروف، منسوجات، سنگ‌های قیمتی، مدال‌، سکه، تابلوهای هنری و... است که توسط سران کشورهای خارجی مانند رئیس مجلس بحرین، اسماعیل هنیه، رئیس‌جمهور بلاروس، رهبر کره شمالی، پادشاه عمان، رئیس‌جمهور خلق چین، رئیس‌جمهور پاکستان، رئیس‌جمهور اسبق هند و هنرمندان و ارادتمندان ایرانی و خارجی به رهبر...

خبرگزاری مهر

بلخاری گفت: قبل از انقلاب انجمن با دریافت یک درصد عوارض سالانه سیمان بناهای مهمی مثل آرامگاه فردوسی را می‌ساخت اما بعد از انقلاب دیگر چنین اتفاقی نیفتاد که درتلاشیم این قانون را احیا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دوحه با ارائه 250 عنوان کتاب در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه (قطر) حضور دارد.

خبرگزاری مهر

مشهد دبیر همایش بین‌المللی روز غزه گفت: همایش بین‌المللی روز مقاومت با حضور فعالان حوزه مقاومت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن، 600 هزار واحد مسکونی طی چهار سال در مناطق کم برخوردار کشور ساخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر همایش بین‌المللی روز غزه یکی از مهمترین دلایل برگزاری این همایش را سانسور خبرهای مربوط به مظلومیت مردم غزه از سوی امپراطوری رسانه دانست.

خبرگزاری ایسنا

دبیر همایش روز غزه با اشاره به حضور فعالین مقاومت از کشورهای ترکیه، عراق، لبنان و فلسطین در این رویداد، گفت: نام گذاری این همایش به اسم روز غزه در جهت پاسداشت رشادت‌ها و ایستادگی مردم غزه در جنگ 22 روزه با رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری میزان

همایش بین‌المللی روز غزه به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آستان قدس رضوی و نهاد‌های همسو و با حضور و سخنرانی فرماندهان و فعالان مقاومت و حقوق بشر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: 17 اثر از مجموعه آثاری که در موزه‌های آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود، در فهرست آثار تاریخی - فرهنگی ملی به ثبت رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با اشاره به انتشار آلبوم موسیقی قول و قبول گفت: این مجموعه شامل قوالی‌خوانی‌ها و منقبت‌خوانی‌های رضوی به سبک هراتی افغانستانی است که نزدیکی فرهنگی میان ایران و افغانستان را گسترش می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «زندان زاهر» براساس منابعی از جمله «مدینه المعاجز»، «عیون‌الاخبارالرضا (ع)»، «الکامل فی التاریخ»، «ارشاد مفید» شامل هشت داستان کوتاه بر اساس زندگی امام هفتم به قلم محمدرضا عابدی شاهرودی توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد. این اثر روایتی از شرایط اجتماعی و سیاسی دوران زندگی امام موسی کاظم (ع) و مشتمل بر هشت داستان کوتاه با عناوین پابرهنه،...

خبرگزاری دانا

باتوجه به وقفه پنج ساله در احداث بیمارستان 540 تختخوابی حاشیه شهر مشهد و وعده‌های جدید مسئولان، ضرورت فراهم‌سازی بستر امنیت درمانی در مناطق کم‌برخوردار مشهد یکی از مشکلات و مطالبات عمده ساکنان این مناطق محسوب می‌شود.