دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

دبیر علمی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: با هدف افزایش مشارکت جامعه دانشگاهی کشور در تولید محتوای رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی بخش ویژه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی به این جشنواره اضافه شد.

خبرگزاری میزان

با هدف افزایش مشارکت جامعه دانشگاهی کشور در تولید محتوای رسانه‌ای ترویج فرهنگ و سیره رضوی، بخش ویژه «پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی» به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) اضافه شد.

خبرگزاری دانا

متاسفانه در حالی که یک سال از زمان بازدید مسئولان از شهرک فرهنگیان می‌گذرد، اما هنوز هم مشکلات مردم حل نشده و تقریبا به جز بهره مندی از تلفن ثابت، همه مشکلات همچنان پابرجا است.

خبرگزاری مهر

مصطفی رحماندوست در رونمایی از گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان گفت: مگر می‌شود بچه‌ها را با زیبایی‌های دین آشنایی نداد و کار دینی کرد؟ آنها از بهشت خدا آمده‌اند نباید ذهنشان را تخریب کرد.

خبرگزاری ایسنا

در مراسم رونمایی از «گاهنامه ادبیات دینی کودک و نوجوان» درباره مسائل این حوزه و کم‌توجهی به آن و نبود نقد در حوزه ادبیات دینی سخن گفته شد.

خبرگزاری تسنیم

طرح "یاوران رضوی" از طرف آستان قدس رضوی با هدف محرومیت‌زدایی و رفع نیاز محرومان و نیازمندان، اجرا می‌شود که در جدیدترین فراخوان، شرایط جذب خادمیاران اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

مکتب تفکیک در نقد فلسفه، خود از رویکردهای فلسفی استفاده می‌کند، این در صورتی است که آنها استدلال عقلی را طریق مجانین می‌دانند. روایت دیدار میرزای اصفهانی با امام زمان به هفت دلیل جعلی است.

خبرگزاری دانا

محمد سرشار از داوران بخش پویانمایی دوازدهمین جشنواره فیلم عمار گفت: فیلم کوتاه «پیش از بهشت» توانسته خود را از محدوده جغرافیایی جبهه مقاومت بیرون بکشد و برای مخاطب جهانی، با نگاهی شاعرانه و بشردوستانه، اشغالگری رژیم صهیونیستی را روایت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در مقدمه این گاهنامه حس کردم که فشارها و محدودیت‌هایی برای آن وجود داشته است. باید مراقب باشیم که ادبیات دینی به ادبیات شیعی و آن نوع خاصی از آن تبدیل نشود...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر راه و شهرسازی بر لزوم نگاه ملی برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد و بافت فرسوده اطراف حرم تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات اونسوز و فتا دو ناشر ترکیه‌ای چهار عنوان کتاب منتشر شده درباره شهید سردار سلیمانی در ایران را به زبان ترکی ترجمه و در استانبول منتشر کردند.

خبرگزاری دانا

پنج روز از اهواز تا کرمان، روی دست ایرانیان بود؛ دست های گرم و پینه بسته؛ دست های ظریف و ورزیده؛ دست های پرچروک و کودکانه. این دست ها - دست های همه ملت ایران - حلقه و پروانه شد؛ سردار در کانون این حلقه بود.

خبرگزاری دانا

نخستین جلسه شورای ملی زیارت پس از دو سال وقفه با حضور رئیس جمهور در مشهد مقدس برگزار شد و در آن درباره زمینه‌های تسهیل رفت و آمد و کاهش هزینه‌های زائران تصمیم‌گیری شد.