دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نخستین برنامه سفر به استان خراسان رضوی، در جمع فعالان اقتصادی و کارآفرینان این استان حاضر شد و طی سخنانی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده از جانب دشمنان به مردم ایران، اظهار کرد: باید سیاست‌ها، رویکردها، قوانین، ساختارها و روش‌های خود را متناسب و منطبق با شرایط جنگ اقتصادی تحمیل‌شده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای هیات علمی و دبیران علمی اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) راهبردها، بخش‌ها و تازه‌ها و همچنین جزئیات این دوره از جشنواره را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر

نامزدهای سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «تاریخ و جغرافیا» توسط دبیرخانه این‌رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

نامزدهای سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «تاریخ و جغرافیا» معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نامزدهای سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «تاریخ و جغرافیا» معرفی شدند.

وب‌گاه الف

اعضای هیات علمی و اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) جزئیات این دوره از جشنواره را تشریح کردند.

خبرگزاری میزان

اعضای هیات علمی و اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) جزئیات این دوره از جشنواره را تشریح کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو و نماینده هیئت داوری در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: دوستان رسانه‌ای با حضور فعال خود در این جشنواره در قالب‌ها و فرم‌های مختلفی که مشارکت می‌کنند، در واقع یک حضور جهادی دارند که همان جهاد و نهضت تبیین معارف دین و معارف قرآنی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع دستی درباره برگزاری همزمان دو نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: تسهیلگری برای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در دو حوزه، افزایش هم‌افزایی و دریافت نتیجه بهتر از برگزاری این رویداد باعث شد که این دو نمایشگاه با هم برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن هوشمند دبیر اجرایی جشنواره در این نشست خبری، گفت: اهالی رسانه از گروه هایی هستند که در راستای خدمت به حرم مطهر حضرت امام رضا تلاش می کنند. در این راستا هم پویشی راه اندازی کردیم با عنوان «همه خادم الر ضاییم.» هوشمند گفت: در دومین دوره این جشنواره تلاش شده است با هم‌اندیشی اصحاب رسانه، هیات‌های انتخاب و داوران دوره اول و همچنین بسیاری از صاحب‌نظران...

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: چهار محور موضوعی در فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) پیشنهاد شده که شامل "سیره رضوی"، "زائر و زیارت رضوی"، "وقف و نذر رضوی" و "خدمت رضوی" است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص حذف ردیف بودجه حاشیه شهر مشهد از لایحه بودجه 1401 گفت: متاسفانه این موضوع خبر بسیار ناگواری برای مشهدالرضا بود. باید توجه داشت خدماتی که شهر مشهد ارائه می‌دهد، ملی بوده ولی بودجه‌اش محلی است.

خبرگزاری دانا

علی‌رغم هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان ملت ایران، پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی در عصر حاضر قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبوده است.

خبرگزاری ایسنا

«سرو سرفراز»، ضمیمه خبرنامه چهاردهم انجمن صنفی ویراستاران ویژه زادروز سیروس پرهام (مترجم، ویراستار و پژوهشگر پیشکسوت) منتشر شد.