دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نشست شورای (کارگروه) ملی زیارت پس از 2 سال وقفه با حضور رییس جمهوری، برخی از وزیران و مسوولان خراسان رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار و درباره زمینه های تسهیل رفت و آمد و کاهش هزینه‌های تردد زائران تصمیم‌گیری شد.

خبرگزاری مهر

مشهد نشست شورای ملی زیارت پس از دو سال وقفه با حضور رئیس جمهور و برخی مسئولان خراسان رضوی و دو شهر زیارتی دیگر در مشهد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - خیابان منتهی به گلزار شهدای کرمان ایام هفته مقاومت پیاده‌راه شد و در 2 سوی آن صدها موکب مشغول خدمتگزاری و ارائه خدمات به زائران بودند.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - نخستین جلسه شورای ملی زیارت پس از 2 سال وقفه با حضور رئیس جمهور در مشهدمقدس برگزار شد و در این جلسه درباره زمینه‌های تسهیل رفت و آمد و کاهش هزینه‌های زائران تصمیم گیری شد.

خبرگزاری مهر

آرامگاه ابن بابویه شهرری فردا (جمعه) پذیرای اهالی کشتی و عاشقان جهان‌پهلوان تختی است که پنجاه و چهارمین سالگرد مرگ او را به سوگ خواهند نشست.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامه‌های عزاداری در حرم مطهر امام هشتم (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه که حاج قاسم در رفتار و عملش به ما نشان داد این بود که همواره تابع محض ولایت بوده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - تأمین اعتبار حل مشکلات میزبانی تیم فوتبال نساجی که طی اخیرا به یکی از بحث‌های مهم محافل و رسانه‌های ورزشی استان تبدیل شد، موضوعی چند ساله است که به گفته مسئولان با وجود محدودیت‌های شدید بخش زیادی از آن از اعتبارات استانی انجام شد، اما نشانی نادرست به هواداران باعث نارضایتی آن‌هاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نسخه انگلیسی کتاب جامع روزه‌داری اسلامی و سلامت منتشر شد تا در اختیار پزشکان کشورهای مختلف قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تشریح کرد و گفت: این مجموعه‌برنامه‌ها با عنوان «گره گشا» در قالب 32 عنوان برنامه فرهنگی هنری به صورت مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

عظمت و ابهت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بی‌انتها است و ارادت میلیون‌ها میلیون انسان در سراسر جهان به وی حاصل عمری مجاهدت، شجاعت و تلاش این شهید والامقام در راستای انسانیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تشریح کرد و گفت: این مجموعه‌برنامه‌ها با عنوان «گره گشا» در قالب 32 عنوان برنامه فرهنگی هنری به صورت مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خانواده‌هایی که بنابر دلایلی امکان حضور در مراسمات و اجتماعات عزاداری را با توجه به شرایط کرونایی ندارند می‌توانند با هماهنگی یک مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام مداح بهره‌مند شوند.

خبرگزاری ایسنا

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مهدی فیاضی به عنوان رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و مجتبی همتی فر به عنوان سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک منصوب شد.